20:49 / 12-07-2025
İranda böyük fiber optik nasazlığı səbəbindən internet kəsilib
20:45 / 12-07-2025
Şərqşünas İbrahimov Fidanın PKK-nın özünü dağıtması ilə necə əlaqəli ola biləcəyini izah etdi
20:41 / 12-07-2025
CNN: Məxfi Xidmət rəhbərləri Trampın Butlerdə sui-qəsd cəhdindən sonra cəzalandırılmayıb
20:37 / 12-07-2025
"Associated Press": Arizona sətəlcəm vəbasından ölüm qeydə alıb
20:34 / 12-07-2025
Tramp İrlandiyaya gedən teleaparıcının vətəndaşlığından məhrum etmək istədiyini bildirib
20:26 / 12-07-2025
“Mədəni İrs Beynəlxalq Ustad Məktəbinin yaradılması və kursların keçirilməsi” layihəsi çərçivəsində görüş keçirilib
20:05 / 12-07-2025
Vüqar Rəhimzadə: “Gəmiqaya və Göygöl Tarixi-Mədəni və Təbii Kompleksi” Azərbaycanın bəşəriyyətə bəxş etdiyi irs nümunəsidir
20:02 / 12-07-2025
TWZ "An-124" təyyarəsinin Kiyev üzərində uçuşunun mənasını izah edib
19:58 / 12-07-2025
Merkuris: "Tramp Rusiyanın tarif layihəsinə dəstək elan edə bilər"
19:55 / 12-07-2025
Hindistan polisi iki uşaqlı rus qadını cəngəllikdən xilas edib
19:42 / 12-07-2025
AFP: Fransanın ən böyük Buddist məbədi yanğında qismən dağılıb
19:37 / 12-07-2025
Qadın avar çəkərkən barjanın altında qalaraq xəsarət alıb.
19:33 / 12-07-2025
NYT: Tramp sədaqətli olmaq üçün səriştəsiz bir komanda topladı
19:28 / 12-07-2025
Meksika ABŞ-ın 30% tariflərini ədalətsiz adlandırır
10:29 / 12-07-2025
Lavrov: "Putin və Kim Çen In bir-biri ilə müntəzəm əlaqə saxlayırlar"
10:25 / 12-07-2025
Moskalkova: "Ukraynalı məhbuslar xaç və İncil gətirməyi xahiş ediblər"
10:20 / 12-07-2025
Qaraçılar yük maşını sürücüsünü aldadaraq 20 ton saqqız oğurlayıblar
10:17 / 12-07-2025
Lavrov: "Rusiya KXDR-in niyə nüvə proqramını həyata keçirdiyini başa düşür"
10:13 / 12-07-2025
Lavrov: "Xüsusi əməliyyat üzrə Rusiya ilə əməkdaşlıq formalarını KXDR özü müəyyən edir"
10:10 / 12-07-2025
Sahibsiz itlər bir neçə uşağa hücum edib
10:06 / 12-07-2025
FT: Tramp Zelenskini sülhə maneə kimi görür
23:11 / 11-07-2025
Belqorodlu rəssam onun fraqment üzərindəki rəsminin Putinə hədiyyə ediləcəyini gözləmirdi
22:42 / 11-07-2025
NYT: Putin Trampın təzyiqinə məhəl qoymamaq niyyətindədir
22:40 / 11-07-2025
Ekspert Taloraya: "BRİKS sammitinin əsas sensasiyası Trampın reaksiyasıdır"
22:37 / 11-07-2025
16 yaşlı qızı TikTok hesabını silməkdən imtina etdiyi üçün güllələyib
22:32 / 11-07-2025
"Steyqan": ABŞ Kiyevə yalnız Patriot sistemləri olmayan raketlər göndərəcək
22:28 / 11-07-2025
ABŞ Senatının Silahlı Qüvvələr Komitəsi Ukraynaya 500 milyon dollarlıq hərbi yardımı təsdiqləyib
19:53 / 11-07-2025
Orenburq RPL-ə qayıtdıqdan sonra azarkeşlərə müraciət etdi
19:49 / 11-07-2025
Çekunkov: "NATO ölkələri Arktikaya qarşı aqressiv tondan istifadə edirlər"
19:45 / 11-07-2025
Lavrov Şimali Koreyaya səfər edəcək
19:25 / 11-07-2025
Peskov Avropa liderlərinin israrını və Trampın Rusiya ilə bağlı açıqlamasını dəyərləndirib
19:17 / 11-07-2025
Moldova prokurorları deputat Marina Tauberə 13 il həbs cəzası istəyib
19:07 / 11-07-2025
Mahaçqala administrasiyasında səhlənkarlıq işi üzrə axtarışlar aparılıb
19:04 / 11-07-2025
Kommunal xidmətin rəhbəri kütləvi zəhərlənmədən sonra həbs edilib
11:26 / 11-07-2025
Vüqar Rəhimzadə: "Azərbaycan konstruktiv və lider mövqeyi ilə sülh gündəliyini irəli aparır"
11:17 / 11-07-2025
Lavrov: "Birləşmiş Fələstin Əmirliklərinin yaradılması ideyaları getdikcə daha çox səslənir"
11:13 / 11-07-2025
Lavrov: "Berlin, Paris və London Avropanı Rusiya ilə müharibəyə qızışdırmağa çalışır"
Tarix fənninin tədrisində müasir təlim texnologiyalarının tətbiqi
Tarix: 08-01-2018 22:17 | Bölmə: Sosial
“Müəllim vəzifəsi ona görə şərəflidir ki, cəmiyyət üçün ən dəyərli,bilikli,zəkalı,tərbiyəli vətəndaşlar hazırlayır”.
Heydər Əliyev.
Nizami rayon 12 nömrəli tam orta məktəbin tarix
müəllimi Şövqiyyə Əsgər qızı Əliyeva
Təhsil hər bir şəxsin,cəmiyyətin, xalqın və dövlətin həyatında inkişaf və tərəqqinin mənbəyidir. Əlbəttə söhbət müasir tələblərə cavab verən yüksək keyfiyyətli təhsildən gedir.
Təhsil prosesinin həyata keçirildiyi məkan isə məktəbdir. Çünki millətin gələcəyi məktəbdə formalaşır. Valideynlər öz övladlarının savadlı böyüməsi, gələcəyinin parlaq olması üçün biz müəllimlərə etibar edirlər. Biz müəllimlər də şagirdlərin bilik səviyyəsini yüksəltmək üçün, təhsildə keyfiyyəti artırmaq üçün müasir tələbləər uyğun olaraq müasir təlim texnologiyalarından istifadə edərək nümunəvi dərs qurmalıyıq.
Mən də tarix fənninin tədrisində fəal təlim metoduna üstünlük verirəm. Fəal təlim metodu şagirdlərin təfəkkürünü inkişaf etdirir. Şagird kəşf olunanları özü üçün yenidən kəşf edir.
Tarix fənninin tədrisində müasir təlim texnologiyaları işərisində ən geniş istifadə etdiyim forma qruplarla işdir. Təcrübələrimə əsaslanaraq deyərdim ki, qruplar şəklində iş sinifdə bütün şagirdlərin fəal şəkildə öz bacarıqlarını səfərbərliyə almaq imkanı yaradır,şagirdin özünü inamlı aparmasına yardım edir. Şagirdlərdə kollektivçilik hisslərini inkişaf etdirir,ünsiyyət bacarıqlarının formalaşmasına imkan yaradır.
Tarix fənninin tədrisində bu bacarıqları inkişaf etdirməyi özümə borc bilirəm. Hər bir dərs mənim üçün seçdiyim və sevdiyim peşənin yollarında yeni bir kəşfə, yeni bir pilləyə çevrilir. Şagirdlərin dərs zamanı ünsiyyətinə,fikirləşərək yaradıcı olmalarına, öyrənməyi öyrənmələrinə şərait yaradıram.Mən həm də vətənpərvərlik idayası aşılayan zəngin dərs vəsaitlərindən, kinofilmlərdən, tarixi yerlərə ekskursiyalardan və s. bu kimi əyaniliklərdən istifadə edirəm.
Şagirdlərimin tarix fənninə marağına artırmaq məqsədi ilə müntəzəm şəkildə “Tarix gecələri” keçirirəm. Bütün tədbirlərimin ssenarisini özüm qururam və bundan zövq alıram.
Tarix fənninin digər fənnlərlə inteqrasiyasını yaratmaq məqsədi ilə “Fənnlərin dostluğu” bilik yarışması təşkil edirəm.
Tarix fənninin tədrisində müasir təlim texnologiyalarından olan “Rollu oyunlar” mövzunun daha yaxşı mənimsənilməsinə və uzun müddət yadda qalmasına səbəb olur. Məsələn dərs dediyim V siniflərin birində şəxsən hazırladığım rollu oyunu nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Paylama vərəqində hər şagirdə deyəcəyi sözləri verdim və belə maraqlı, yaddaqalan oyun alındı.
“Baba və sevimli nəvələr”
Baba-Mənin əziz nəvələrim, tarixlərdən üzü bəri daşlar üstə həkk olunmuş abidələr çox olmuşdur. Bu tarixi abidələr hansılardır?Kim danışar?
Nəvə-Bu tarixi abidələr-Qobustandır.Min illərin yadigarı-Azıx adlı mağaradır.
Baba-Bəsdir əyləş,ardını bəs kim danışar?
Nəvə-Azərbaycan dediyimiz ana Vətən xalqımızın ta qədimdən məskənidir.
Torpağımın altı qızıl,üstü qızıl,bol bəhrəli sərvətlidir,
Bu diyarın övladları zəhmətsevər,qətiyyətli,qeyrətlidir.
İllər ötdü zaman-zaman,neçə-neçə mərd qəhrəman,
Vətən üçün öz canını verib qurban,
O qəhrəman oğullarla fəxr eyləyir bu gün,anam Azərbaycan.
Baba-Demək bizim vətənimiz qəhrəmanlar diyarıdır?
Nəvə-Çoxdur bizim qəhrəmanlar,igid,qorxmaz,mərd oğullar.
Biri-Məşhur Cavanşirdir-Alban sərkərdəsidir.
Biri-Babək,mərd igiddir,tarixi bir şəxsiyyətdir.
O birisi-Qızıl Arslan,Atabəylər dövründə ad qazanmış bir pəhləvan.
O birisi-Şah babamız Xətaidir, sözləri də,qılıncı da kəsərlidi.
Baba-Deyə bilərsənmi sən kimsən?
Nəvə-Mən kiməm?Əlbəttəki azərbaycanlıyam,damarlarımda türk qanı axır.Ürəyi kimi, qəlbi açıq xalqıq biz,özüdə nə desən var bizim vətəndə.Heç kimdən,heç nəyi əsirgəmirik,təkcə Vətən torpağından başqa.
Baba-Çox sağ olun mənim biləyən nəvələrim siz cavablarınızla vətənpərvər olduğunuzu sübut etdiniz.
Bu rollu oyun inandırım sizləri ki, uşaqlarda həm də vətənpərvərlik hissi də oyatdı.Şagirdlərim bir anlığa özlərini başqa aləmdə hiss etdilər. Hətta dərsdən sonra evə gedib bu gün öyrəndiklərini valideynləri ilə bölüşdülər. Həm də bilik səviyyələrini artırdılar,onlara tanış olmayan qəhrəmanları tanıdılar.
Tarix fənninin tədrisində müasir təlim üsullarından istifadə təhsildə keyfiyyəti hər zaman artırır. Şagirdlərin İKT-dən istifadə bacarığını dərinləşdirmək,sərbəst nitq söyləmək mədəniyyətini inkişaf etdirmək məqsədi ilə müəyyən mövzular haqqında təqdimatlar hazırlamaq tapşırıram. Şagirdlər təqdimatlar hazırlayarkən həm də onlarda olan fitri istedad da üzə çıxır. Məsələn ilk dərs günü VIII sinifdə dərs zamanı Respublikamız, işğal altında olan torpaqlarımız,ərazilərimiz haqqında söhbət apardım. Və şagirdlərə “Bu gün Azərbaycan dedikdə hansı əraziləri nəzərdə tutursunuz?”başlıqlı təqdimat hazırlamağı tapşırdım. İstedadlı şagirdlərimdən biri maraqlı təqdimat hazırladı. Müəllimlik fəaliyyətim dövründə birinci dəfə idi ki, belə dərin düşüncəli, istedadlı bir şagirdlə rastlaşdım. Onun təqdimatını sizin diqqətinizə çatdırmaq istəyirəm.
“Azərbaycan” deyəndə
Xəyalım gedib çıxır Dəmir Qapı- Dərbəndə,
Təbriz düşür yadıma “Azərbaycan” deyəndə,
İrəvan qalasını mən tuturam nəzərdə.
Borçalı yada düşür “Azərbaycan” deyəndə,
Ürəyim sızıldayır mən “Qarabağ” deyəndə,
Xoxalını anıram “Azərbaycan” deyəndə.
Bakımızın adını sevinirəm çəkəndə,
Qürur hissi duyuram “Azərbaycan”deyəndə...
Deməli müasir təlim texnologiyalarının tətbiqi keyfiyyətli təhsil verir.
Yaradıcı tətbiqetmə də fəal dərsin ən maraqlı, zehni inkişaf etdirən hissələrindən biridir. Bölmə üzrə mövzular bitəndə şagirdlərə krossvord tətbiq etməyi tapşırıram.
Əyləncəli krossvordların tərtibatı və həlli şagirdlərin diqqət və yaddaşlarını inkişaf etdirir və keçmiş biliklərinin səviyyəsini müəyyən etməsinə imkan yaradır.
Müasir təlim texnologiyalarının tətbiqi nəticəsində şagirdlər həm tədris,həm də sosial xarakterli problemlərin müstəqil həllinə cəlb olunur,müxtəlif informasiya mənbələrindən istifadə edir,sistematik olaraq müstəqil şəkildə bilik ehtiyatını artırırlar.
19 illik iş təcrübəmə əsaslanaraq onu da demək istəyirəm ki, tarix fənninin tədrisində mütləq əyani vəsait olmalıdır. Şagirdin dərsə diqqətlə yanaşması,öz fikrini,yəni dərsdə qazandığı biliklərin yaddaşa hopması, dərsi mükəmməl mənimsəməsi üçün əyani vəsaitlərin rolu böyükdür. Şagirdlər əyani vəsaitlərdən istifadə edərək keçmiş dərsi möhkəmlədir və yeni dərsə zəmin yaradır.
Hər hansı bir mövzu öyrədilərkən göz yaddaşı etmək daha keyfiyyətli təhsil verir. Belə ki, mövzuya uyğun resuslar-xəritələr,cədvəllər,illüstrasiyalar,dövrü əks etdirən nümunələr mütləq olmalıdır. Mən öz tarix kabinetimdə keçmişimizi əks etdirən əl dəyirmanı,yun darağı,cəhrə,hana,sandıq,mis qazanlar,saxsı qablar,bəşəriyyətin kəşfi olan təkər,nehrə və s.nümunələr qoymuşam. Şagirdlər dərs zamanı o nümunələri gözləri ilə görür və ömürlük beyinlərinə həkk edirlər.
Tarix fənninin tədrisində keyfiyyətli dərs əldə etmək üçün ekskursiyaların da çox böyük əhəmiyyəti var. May ayında Bədii sənət nümunələri ilə şagirdlərimi tanış etmək üçün böyük ipəkçilik mərkəzi olan Şəki şəhərinə ekskursiyaya yollandıq. Təkəlduzçuluq,muncuqlu tikmələr,şəbələli işləmələr və s.qeyri-maddi mədəniyyət nümunələrinin hazırlanması qaydası ilə şagirdlərim tanış oldu. İpəkçiliyin mərkəzi olan Şəkidə çox maraqlı bir fakt öyrəndilər ki,ipək saplarla hazırlanmış bədii tikmələrin qalıqlarını arxeoloqlar torpağın altından tapıblar,amma ipəklə işləmələr xarab olmayıb. Araşdırmadan sonra məlum olub ki, torpağın altında belə qurd qurdun məhsuluna dəymir. İnandırım sizi şagirdlərin gözləri yaşardı.Nə qədər tərbiyəvi bir faktla tanış oldular...
Hər zaman dərslərimi müasir tələblərə cavab verən fəal təlim əsasında qurmağı özümə borc bilirəm.
Tarix fənninin tədrisində keyfiyyəti artırmaq məqsədi ilə aşağıdakı təkliflərimi nəzərinizə çatdırıram. Diqqətinizə görə əvvəlcədən sizə minnətdaram.
Təkliflər
1.Sinifdə şagirdlərin sayı 10-15 nəfərdən artıq olmasın.
2.Sinif otaqları hər mövzuya uyğun resurslarla təchiz edilsin.
3.Tarix təliminin müasir həyatla əlaqəsi təmin edilsin.
4.Dərs yükünün kəmiyyəti azaldılıb,keyfiyyəti artırılsın.
5.Müvafiq dərslərin məkan amili nəzərə alınaraq vizual şəkildə tədris edilməsi nəzərdə tutulsun.
6.Şagirdlərdə məsuliyyət və özünəgüvən hissini formalaşdırmaq üçün müvafiq dərslərin tədrisi onların təklif və iradları əsasında qurulsun.
7.Şagirdlər arasında dərsə maraq və keyfiyyət meyarının artırılması zəminində standartlardan qaçılsın.
8.Dəstəkləyici və həvəsləndirici mühit yaradılsın.
Baxış sayı: 4 581
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 08-01-2018 22:17 | Bölmə: Sosial
“Müəllim vəzifəsi ona görə şərəflidir ki, cəmiyyət üçün ən dəyərli,bilikli,zəkalı,tərbiyəli vətəndaşlar hazırlayır”.
Heydər Əliyev.
Nizami rayon 12 nömrəli tam orta məktəbin tarix
müəllimi Şövqiyyə Əsgər qızı Əliyeva

Təhsil prosesinin həyata keçirildiyi məkan isə məktəbdir. Çünki millətin gələcəyi məktəbdə formalaşır. Valideynlər öz övladlarının savadlı böyüməsi, gələcəyinin parlaq olması üçün biz müəllimlərə etibar edirlər. Biz müəllimlər də şagirdlərin bilik səviyyəsini yüksəltmək üçün, təhsildə keyfiyyəti artırmaq üçün müasir tələbləər uyğun olaraq müasir təlim texnologiyalarından istifadə edərək nümunəvi dərs qurmalıyıq.
Mən də tarix fənninin tədrisində fəal təlim metoduna üstünlük verirəm. Fəal təlim metodu şagirdlərin təfəkkürünü inkişaf etdirir. Şagird kəşf olunanları özü üçün yenidən kəşf edir.
Tarix fənninin tədrisində müasir təlim texnologiyaları işərisində ən geniş istifadə etdiyim forma qruplarla işdir. Təcrübələrimə əsaslanaraq deyərdim ki, qruplar şəklində iş sinifdə bütün şagirdlərin fəal şəkildə öz bacarıqlarını səfərbərliyə almaq imkanı yaradır,şagirdin özünü inamlı aparmasına yardım edir. Şagirdlərdə kollektivçilik hisslərini inkişaf etdirir,ünsiyyət bacarıqlarının formalaşmasına imkan yaradır.
Tarix fənninin tədrisində bu bacarıqları inkişaf etdirməyi özümə borc bilirəm. Hər bir dərs mənim üçün seçdiyim və sevdiyim peşənin yollarında yeni bir kəşfə, yeni bir pilləyə çevrilir. Şagirdlərin dərs zamanı ünsiyyətinə,fikirləşərək yaradıcı olmalarına, öyrənməyi öyrənmələrinə şərait yaradıram.Mən həm də vətənpərvərlik idayası aşılayan zəngin dərs vəsaitlərindən, kinofilmlərdən, tarixi yerlərə ekskursiyalardan və s. bu kimi əyaniliklərdən istifadə edirəm.

Tarix fənninin digər fənnlərlə inteqrasiyasını yaratmaq məqsədi ilə “Fənnlərin dostluğu” bilik yarışması təşkil edirəm.
Tarix fənninin tədrisində müasir təlim texnologiyalarından olan “Rollu oyunlar” mövzunun daha yaxşı mənimsənilməsinə və uzun müddət yadda qalmasına səbəb olur. Məsələn dərs dediyim V siniflərin birində şəxsən hazırladığım rollu oyunu nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Paylama vərəqində hər şagirdə deyəcəyi sözləri verdim və belə maraqlı, yaddaqalan oyun alındı.
“Baba və sevimli nəvələr”
Baba-Mənin əziz nəvələrim, tarixlərdən üzü bəri daşlar üstə həkk olunmuş abidələr çox olmuşdur. Bu tarixi abidələr hansılardır?Kim danışar?
Nəvə-Bu tarixi abidələr-Qobustandır.Min illərin yadigarı-Azıx adlı mağaradır.
Baba-Bəsdir əyləş,ardını bəs kim danışar?
Nəvə-Azərbaycan dediyimiz ana Vətən xalqımızın ta qədimdən məskənidir.
Torpağımın altı qızıl,üstü qızıl,bol bəhrəli sərvətlidir,
Bu diyarın övladları zəhmətsevər,qətiyyətli,qeyrətlidir.
İllər ötdü zaman-zaman,neçə-neçə mərd qəhrəman,
Vətən üçün öz canını verib qurban,
O qəhrəman oğullarla fəxr eyləyir bu gün,anam Azərbaycan.
Baba-Demək bizim vətənimiz qəhrəmanlar diyarıdır?
Nəvə-Çoxdur bizim qəhrəmanlar,igid,qorxmaz,mərd oğullar.
Biri-Məşhur Cavanşirdir-Alban sərkərdəsidir.
Biri-Babək,mərd igiddir,tarixi bir şəxsiyyətdir.
O birisi-Qızıl Arslan,Atabəylər dövründə ad qazanmış bir pəhləvan.
O birisi-Şah babamız Xətaidir, sözləri də,qılıncı da kəsərlidi.
Baba-Deyə bilərsənmi sən kimsən?
Nəvə-Mən kiməm?Əlbəttəki azərbaycanlıyam,damarlarımda türk qanı axır.Ürəyi kimi, qəlbi açıq xalqıq biz,özüdə nə desən var bizim vətəndə.Heç kimdən,heç nəyi əsirgəmirik,təkcə Vətən torpağından başqa.
Baba-Çox sağ olun mənim biləyən nəvələrim siz cavablarınızla vətənpərvər olduğunuzu sübut etdiniz.
Bu rollu oyun inandırım sizləri ki, uşaqlarda həm də vətənpərvərlik hissi də oyatdı.Şagirdlərim bir anlığa özlərini başqa aləmdə hiss etdilər. Hətta dərsdən sonra evə gedib bu gün öyrəndiklərini valideynləri ilə bölüşdülər. Həm də bilik səviyyələrini artırdılar,onlara tanış olmayan qəhrəmanları tanıdılar.
Tarix fənninin tədrisində müasir təlim üsullarından istifadə təhsildə keyfiyyəti hər zaman artırır. Şagirdlərin İKT-dən istifadə bacarığını dərinləşdirmək,sərbəst nitq söyləmək mədəniyyətini inkişaf etdirmək məqsədi ilə müəyyən mövzular haqqında təqdimatlar hazırlamaq tapşırıram. Şagirdlər təqdimatlar hazırlayarkən həm də onlarda olan fitri istedad da üzə çıxır. Məsələn ilk dərs günü VIII sinifdə dərs zamanı Respublikamız, işğal altında olan torpaqlarımız,ərazilərimiz haqqında söhbət apardım. Və şagirdlərə “Bu gün Azərbaycan dedikdə hansı əraziləri nəzərdə tutursunuz?”başlıqlı təqdimat hazırlamağı tapşırdım. İstedadlı şagirdlərimdən biri maraqlı təqdimat hazırladı. Müəllimlik fəaliyyətim dövründə birinci dəfə idi ki, belə dərin düşüncəli, istedadlı bir şagirdlə rastlaşdım. Onun təqdimatını sizin diqqətinizə çatdırmaq istəyirəm.
“Azərbaycan” deyəndə
Xəyalım gedib çıxır Dəmir Qapı- Dərbəndə,
Təbriz düşür yadıma “Azərbaycan” deyəndə,
İrəvan qalasını mən tuturam nəzərdə.
Borçalı yada düşür “Azərbaycan” deyəndə,
Ürəyim sızıldayır mən “Qarabağ” deyəndə,
Xoxalını anıram “Azərbaycan” deyəndə.
Bakımızın adını sevinirəm çəkəndə,
Qürur hissi duyuram “Azərbaycan”deyəndə...
Deməli müasir təlim texnologiyalarının tətbiqi keyfiyyətli təhsil verir.
Yaradıcı tətbiqetmə də fəal dərsin ən maraqlı, zehni inkişaf etdirən hissələrindən biridir. Bölmə üzrə mövzular bitəndə şagirdlərə krossvord tətbiq etməyi tapşırıram.
Əyləncəli krossvordların tərtibatı və həlli şagirdlərin diqqət və yaddaşlarını inkişaf etdirir və keçmiş biliklərinin səviyyəsini müəyyən etməsinə imkan yaradır.
Müasir təlim texnologiyalarının tətbiqi nəticəsində şagirdlər həm tədris,həm də sosial xarakterli problemlərin müstəqil həllinə cəlb olunur,müxtəlif informasiya mənbələrindən istifadə edir,sistematik olaraq müstəqil şəkildə bilik ehtiyatını artırırlar.
19 illik iş təcrübəmə əsaslanaraq onu da demək istəyirəm ki, tarix fənninin tədrisində mütləq əyani vəsait olmalıdır. Şagirdin dərsə diqqətlə yanaşması,öz fikrini,yəni dərsdə qazandığı biliklərin yaddaşa hopması, dərsi mükəmməl mənimsəməsi üçün əyani vəsaitlərin rolu böyükdür. Şagirdlər əyani vəsaitlərdən istifadə edərək keçmiş dərsi möhkəmlədir və yeni dərsə zəmin yaradır.
Hər hansı bir mövzu öyrədilərkən göz yaddaşı etmək daha keyfiyyətli təhsil verir. Belə ki, mövzuya uyğun resuslar-xəritələr,cədvəllər,illüstrasiyalar,dövrü əks etdirən nümunələr mütləq olmalıdır. Mən öz tarix kabinetimdə keçmişimizi əks etdirən əl dəyirmanı,yun darağı,cəhrə,hana,sandıq,mis qazanlar,saxsı qablar,bəşəriyyətin kəşfi olan təkər,nehrə və s.nümunələr qoymuşam. Şagirdlər dərs zamanı o nümunələri gözləri ilə görür və ömürlük beyinlərinə həkk edirlər.
Tarix fənninin tədrisində keyfiyyətli dərs əldə etmək üçün ekskursiyaların da çox böyük əhəmiyyəti var. May ayında Bədii sənət nümunələri ilə şagirdlərimi tanış etmək üçün böyük ipəkçilik mərkəzi olan Şəki şəhərinə ekskursiyaya yollandıq. Təkəlduzçuluq,muncuqlu tikmələr,şəbələli işləmələr və s.qeyri-maddi mədəniyyət nümunələrinin hazırlanması qaydası ilə şagirdlərim tanış oldu. İpəkçiliyin mərkəzi olan Şəkidə çox maraqlı bir fakt öyrəndilər ki,ipək saplarla hazırlanmış bədii tikmələrin qalıqlarını arxeoloqlar torpağın altından tapıblar,amma ipəklə işləmələr xarab olmayıb. Araşdırmadan sonra məlum olub ki, torpağın altında belə qurd qurdun məhsuluna dəymir. İnandırım sizi şagirdlərin gözləri yaşardı.Nə qədər tərbiyəvi bir faktla tanış oldular...
Hər zaman dərslərimi müasir tələblərə cavab verən fəal təlim əsasında qurmağı özümə borc bilirəm.
Tarix fənninin tədrisində keyfiyyəti artırmaq məqsədi ilə aşağıdakı təkliflərimi nəzərinizə çatdırıram. Diqqətinizə görə əvvəlcədən sizə minnətdaram.
Təkliflər
1.Sinifdə şagirdlərin sayı 10-15 nəfərdən artıq olmasın.
2.Sinif otaqları hər mövzuya uyğun resurslarla təchiz edilsin.
3.Tarix təliminin müasir həyatla əlaqəsi təmin edilsin.
4.Dərs yükünün kəmiyyəti azaldılıb,keyfiyyəti artırılsın.
5.Müvafiq dərslərin məkan amili nəzərə alınaraq vizual şəkildə tədris edilməsi nəzərdə tutulsun.
6.Şagirdlərdə məsuliyyət və özünəgüvən hissini formalaşdırmaq üçün müvafiq dərslərin tədrisi onların təklif və iradları əsasında qurulsun.
7.Şagirdlər arasında dərsə maraq və keyfiyyət meyarının artırılması zəminində standartlardan qaçılsın.
8.Dəstəkləyici və həvəsləndirici mühit yaradılsın.
Baxış sayı: 4 581
Bölməyə aid digər xəbərlər
Dünən, 20:26
“Mədəni İrs Beynəlxalq Ustad Məktəbinin yaradılması və kursların keçirilməsi” layihəsi çərçivəsində görüş keçirilib
11-07-2025, 19:04
Kommunal xidmətin rəhbəri kütləvi zəhərlənmədən sonra həbs edilib
11-07-2025, 10:04
QHT sədrinin layihə çərçivəsində şəhid ailələri ilə görüşü davam edir
10-07-2025, 22:37
Məşhur cərrah professor vəfat edib
10-07-2025, 21:48
Dağıstan Avropanın ən böyük qum təpəsinə yol çəkəcək
10-07-2025, 13:25
Tərtərdə gənclər üçün məşğulluq və karyera mövzusunda maarifləndirici seminar keçirildi
9-07-2025, 20:34
“İki sahil” 34 yaşını qeyd edir
9-07-2025, 17:26
Vologda məhkəməsi Stalinin abidəsinin yaradılması ilə bağlı müqaviləni etibarsız hesab edir
7-07-2025, 14:47
Sərnişinləri ödənişli siqaret otağına qarşı qaldırıblar
7-07-2025, 04:52
Malik Atakişiyev: "Yaxın günlərdə sakinlər öz evlərinə köçə bilərlər"-VİDEO+FOTOLAR
6-07-2025, 08:56
ABŞ son bir il yarımdan sonra ilk dəfə Rusiyadan sirkonium alıb
5-07-2025, 23:22
"Reuters": Aİ Ukraynadan taxıl və şəkər idxalını 70-80% azaldacaq
3-07-2025, 23:37
Azərbaycan və Özbəkistan prezidentləri Xankəndidəki “Businesstex JV” tikiş fabrikinin fəaliyyəti ilə tanış olublar
1-07-2025, 21:41
“Dənizkənarı Bulvar İdarəsi” PHŞ-nin vəzifəli şəxslərinin qanunsuz əməlləri ilə bağlı cinayət işi məhkəməyə göndərilib
1-07-2025, 21:01
Azərbaycanda “Plastik Tullantıların İdarəedilməsi Forumu” keçirilib
29-06-2025, 20:55
Dizaynerlər gələcəyin qatarları və təcili yardım maşınlarının layihələrini nümayiş etdiriblər
29-06-2025, 10:11
"Aurus" brendi altında geyimlər satılacaq
27-06-2025, 23:25
"Sosial siyasətdə ictimai təşəbbüslər” layihəsi çərçivəsində Yasamalda növbəti maarifləndirmə tədbiri keçirilib
27-06-2025, 08:55
Tibb qardaşı klinikada travmatoloq işləyirmiş... - Video
26-06-2025, 14:52
Ursula fon der Leyen peyvənd qalmaqalı ilə bağlı etimadsızlıq səsverməsi ilə üzləşib
25-06-2025, 23:06
Şəbnəm Tovuzlunu “dollar yağışı”na tutan ailə narkotacir imiş - Video
24-06-2025, 21:38
Vüqar Rəhimzadə: “8 Noyabr” Elektrik Stansiyasının açılışı Azərbaycanın enerji təhlükəsizliyini daha gücləndirəcək"
24-06-2025, 20:55
Hava limanında uşağa hücum edilib
20-06-2025, 22:48
Həkim səhvən qızın sağlam azı dişlərini çıxarıb
20-06-2025, 00:11
Milli Məclisin deputatı Vüqar Rəhimzadə Ordubadda seçiciləri ilə növbəti görüşünü keçirib - FOTO
19-06-2025, 12:31
Szijarto: "Macarıstan Rusiyadan 8 milyard kubmetrdən çox qaz idxal etməyi planlaşdırır"
17-06-2025, 17:55
Sumqayıt Cümə Məscidinin əməkdaşı Araz Mehdiyevi TƏBRİK EDİRİK!
15-06-2025, 21:46
“Mədəni irsin qorunması sahəsində milli və beynəlxalq tənzimetmə” mövzusunda seminar keçirilib
15-06-2025, 09:57
Nüvə Tibb Mərkəzinin rəhbəri: "201 xəstə xərçəng dərmanı alıb"
14-06-2025, 16:22
İçki mağazalarının yarısı bağlanıb
12-06-2025, 23:04
Sosial sahədə fəal iştirak etmək istəyən tələbələr məlumatlandırılıb
11-06-2025, 22:06
Çayların çirklənməsinə görə zavodu 43 milyon rubl ödəməyə məcbur edib
11-06-2025, 21:44
Lüdviq Nobel mükafatı laureatları mükafatlandırılıb
11-06-2025, 21:03
Anar Cəbrayıllıya yeni vəzifə verildi
11-06-2025, 20:55
“Narkoman deyiləm, gül kimi qızam” - Foto
10-06-2025, 23:49
Mediada ədəbi dil normalarının pozulması: mövcud vəziyyət və müdafiə mexanizmləri-Əlisafa Mehdi
8-06-2025, 11:04
Dolu ilə müşayiət olunan tufanla bağlı xəbərdarlıq ediblər
5-06-2025, 13:51
4,5 mindən çox abunəçi fırıldaqçılara nömrə kirayə verdiyi üçün Daxili İşlər Nazirliyi tərəfindən bloklanıb
4-06-2025, 12:49
Enerji siyasətinin uğurları- Aybəniz Rüstəmova
4-06-2025, 06:32
Çindən Primoryeyə 27 min yoluxmuş çiçəyin idxalına qadağa qoyub
3-06-2025, 16:29
Azərbaycan minifutbol yığması dünyanın ən güclü komandası kimi tarix yazdı-Könül Nurullayeva
2-06-2025, 12:38
Veysəloğlu Şirkətlər Qrupundan Qarabağ Universitetinə təhsil dəstəyi – 50 tələbəyə təqaüd ayrıldı
1-06-2025, 23:18
Həmyerlimiz Varşava Universitetində doktorluq dərəcəsi alıb
1-06-2025, 13:45
Çoxuşaqlı ailələr attraksionları pulsuz gəzə biləcəklər