Bütün xəbərlər
Gülnaz Abdullayeva: "Şagirdlərimiz keçən il hətta onlayn tədbirlərdə fəal iştirak edərək bir çox uğurlara imza atıblar"-Təhsil Forumu - 2021
Tarix: 22-10-2021 22:56 | Bölmə: Sosial

Təhsilimiz Bu Gün rubrikamızın qonağı "Azərbaycan Respublikaslnın əməkdar müəllimi ", AMEA - nın Arxeologiya və Etnoqrafiya İnstitutunun doktorantı Abdullayeva Gülnaz Fərman qızıdır.
Özünüzü təqdim edərdiz:
- Abdullayeva Gülnaz Fərman qızı. 142 nömrəli məktəbin direktoru. "Azərbaycan Respublikaslnın əməkdar müəllimi ". BDU - nun tarix fakültəsinin məzunu, AMEA - nın Arxeologiya və Etnoqrafiya İnstitutunun doktorantı.
Direktor olduqdan sonra Məktəbinizdə nə kimi yeniliklər etməkdə rolunuz olub?
- Vaxtıilə təhsil aldığım məktəbdə bir sıra yeniliklər etməyi qarşıma məqsəd kimi qoymuşdum: bütün şagirdlərin, o cümlədən qızların təhsilə cəlb edilməsi, məktəbdə yerli kadrların çalışmasına nail olmaq, bunun üçün məzunların ali məktəblərdə oxuması üçün valideynlər arasında təbliğat aparmaq, şagirdlərdə Vətənpərlik hissini formalaşdırmaq və s .bu kimi məqsədlər uğrunda kollektivlə uzun müddət bir yerdə çalışmışıq.
Məktəbin ümümi təhsil səviyyəsi hansı səviyyədədir?
- Qənaətbəxş olsa da, hələ çox iş görülməlidir. Əsas məqsədimiz təhsilin keyfiyyətini qaldırmaqdır. Hələ çox işləməliyik... Valideynlərlə işləməyi nəzərdə tuturuq. Qeyd edim ki,məktəbimizdə repetitor müəllim yanına gedənlə çox azdır...Bu da kənddə ailələrin sosial durumu ilə əlaqədardır.10- 11 ci sinifdə oxuyanların 31 % əlavə məşğələlərə gedir. Bütün ağırlıq məktəb müəllimlərinin üzərinə düşür .Əsas məqsədimiz hazırda keyfiyyətli təhsilə nail olmaqdır.
Şagirdlərin ümumi bilik səviyyələri haqqında məlumatı necə əldə edirsiniz?
- Rəhbərlik tərəfindən tez- tez dərs dinləmələr aparılır. Hətta distant təhsil vaxtı da bütün qruplarda var idim. Etiraf edək ki, distant təhsili heç vaxt əyani təhsillə eyniləşdirmək olmaz. Mən kənddə telefonlaşdırmanın az olması, internetin olmamasını nəzərdə tuturam. Bu dərs ilində diaqnostik qiymətləndirmələr keçirmişik. Monitorinqlərin keçirilməsi nəzərdə tutulub.
Ümumiyyətlə hansı məktəblə rəqabət aparmağı düşünürsünüz?
- Rəqabət olan yerdə inkişaf da var... Əlbəttə, yüksək nəticələrə malik məktəblərə oxşamağa çalışardıq. Amma bunu repetitor hesabına deyil,öz gücümüzlə etməyə çalışırıq. Məktəbimiz kənddə yerləşir. Sosial vəziyyəti camaatın şəhər əhalisindən fərqlənir. Demək olar ki,yuxarı siniflərdə çox cüzi faiz şagir d əlavə məşğələyə gedir. Bütün məsuliyyət müəllimlərin üzərinə düşür.
Öz fəaliyyətinizi kənar şəxslərin gözü ilə necə qiymətləndirərsiniz?
- Valideynlər, şagirdlər, müəllimlər bəyənsə də, hələ çox iş görülməlidir... Bununla əlaqədar görülməli işlər haqqında bəzi təkliflər var ki,onları çoxdan hazlrlamışam
44 Günlük ll Qarabağ müharibəsi ərəfəsində iştirak etmiş şəhid və qazilərimizdən məktəbinizin məzunu olanı varmı?
- Məktəbimiz I Qarabağ müharibəsində iştirak edib Ağdərə uğrunda döyüşlərdə həlak olan Telman İsgəndərovun adını daşıyır. 44 günlük müharibədə məktəbimizin məzunu Ələkbərov Valeh şəhid olub. 2 qazi var. 61 nəfər torpaqlarımızın azadlığı uğrunda döyüşlərdə vuruşub.
Məktəbiniz Rayon – Bölgə və yaxud Respublika səviyyəli hansı tədbirlərdə iştirak edib və hansı uğurlari qazanıb?
- Şagirdlərimiz keçən il hətta onlayn tədbirlərdə fəal iştirak edərək bir çox uğurlara imza atıblar. BŞTİ nin keçirdiyi müsabiqədə 9 a sinif şagirdi Rüstəmov Aysun planşetlə mükafatlandırılmışdır." Oxuyaq, əylənək " müsabiqəsində, " Qarabağ- Azərbaycandır" müsabiqələrində məktəbimizin 2 şagirdi qiymətli hədiyyələrə layiq görülüb . Sabunçu İcra Hakimiyyətinin keçirdiyi " Nə ? Harada? Nə vaxt ? " yarışında məktəbimizin komandası 1-ci yerə layiq görülüb.
Məktəbinizdə Müəllim – Valideyn münasibətləri hansı qaydada həyata keçirilir?
- Məktəbimizdə VMA yoxdur..valideyn icmaları var. Valideynlər üçün lektoriyalar keçiririk. (Amma xoşbəxt vaxtlarda...keçən il və bu il kütləvi tədbirlərə icazə verilmədiyi üçün az komplektdə görüşürük) Amma keçən TN yanında KTNA tərəfindən 7-ci sinif valideynlərinin telefonlarına SMS vasitəsilə sorğular göndərilmişdi. Və onların 94 - 97 % - i məktəb rəhbərliyindən, tədrisdən razılıq bildiriblər. ( bizə təqdim olunan arayışa əsasən)
Hazırki Təhsil sistemi ilə bağlı irad və təklifləriniz varmı?
- TN fəaliyyətini düzgün hesab edirəm." Təhsil Strategiyası" nın 5 hədəfinə doğru uğurlu islahatlar həyata keçirir.
Təhsil Forumu – 2021 qrupundan istifadə edirsizmi? Bu qrupun sizin üçün əhəmiyyəti varmi? Ümumiyyətlə qrup haqqında nə kimi fikirləriniz var?
- Təhsil Forumu - 2021 qrupu bəyəndiyim qrupdur. Bəzi istisnaları çıxmaq şərtilə adminlərin özlərinin fəaliyyəti xoşuma gəlir. Qrupda bəzən müəllimlər haqqında yersiz tənqid və təhqirlərə rast gəlmək olur... Amma istər direktor olsun, istər müəllim - hamını eyniləşdirmək olmaz! Yaxşı olar ki, konkret ad göstərilsin! Direktorların, müavinlərin, müəllimlərin arasında o qədər pak, təmənnasız,vicdanlı insanlar var ki... Sonda isə Emil müəllim sizə təşəkkür edirəm! Hiss olunur ki, təhsilimizin inkişafına çalışırsınız! Bu yolda hamıya uğurlar!






















Baxış sayı: 303


Bölməyə aid digər xəbərlər