14:04 / 27-04-2024
Kuzbassda yeniyetmələr SVO əsgərlərinin məzarlarına ziyan vurublar
12:47 / 27-04-2024
ABŞ-da yanacaq qatarı relsdən çıxıb və yanıb
12:41 / 27-04-2024
Tümenin 23 kəndində daşqın təhlükəsi ilə əlaqədar təcili təxliyə başlayıb
12:36 / 27-04-2024
Fərdi evdə baş verən yanğında iki nəfər ölüb
12:26 / 27-04-2024
Ukraynanın 4 İES-ində partlayışlar baş verib
12:22 / 27-04-2024
İtaliyanın sabiq baş məşqçisi Konte "Napoli"yə başçılıq etməyə razılaşıb
12:15 / 27-04-2024
Xabarovsk məhkəməsi "Forbes" jurnalistini ev dustaqlığına göndərib
12:10 / 27-04-2024
BOK prezidenti Bax Ümumdünya Antidopinq Agentliyinə tam dəstəyini ifadə edib
11:55 / 27-04-2024
Kafeyə gələni döyərək öldürüb
11:50 / 27-04-2024
Sibir alimləri qızıl çıxaran bakteriya yaradıblar
11:38 / 27-04-2024
Azərbaycan-Qırğızıstan qardaşlıq münasibətləri-Nəbi Ağayev
00:42 / 27-04-2024
ƏZƏL-AXIR SÖZ QALACAQ DÜNYADA
23:55 / 26-04-2024
Hutsul Rusiya Federasiyasından Kişinyova gəldikdən sonra onu dindirmək istədiklərini, lakin fikirlərini dəyişdiklərini söylədi
23:36 / 26-04-2024
Gəmi Yəmən sahillərində raket hücumu nəticəsində zədələnib
23:27 / 26-04-2024
Çarlz III gələn həftə dövlət işlərinə qayıdacaq
21:56 / 26-04-2024
Ostin: "ABŞ Amerika şirkətlərindən Ukrayna üçün 6 milyard dollar dəyərində yeni silahlar sifariş edəcək"
21:52 / 26-04-2024
Müdafiə naziri Bleyer: "Kanada Ukraynada PUA istehsalı üçün Kiyevə 2 milyon dollardan çox vəsait ayıracaq"
21:45 / 26-04-2024
Şmıqal: "Ukraynanın enerji sektorundakı zərər hələ də aradan qaldırılmayıb"
21:39 / 26-04-2024
Bayden Trampla debatlarda iştirak etməyə hazır olduğunu açıqlayıb
21:17 / 26-04-2024
Belçika 2024-cü ilin sonuna qədər "F-16"-ları və hava hücumundan müdafiə sistemlərini Ukraynaya təhvil verəcək
21:12 / 26-04-2024
Beş Britaniya sakini Rusiya kəşfiyyatına kömək etməkdə ittiham olunur
21:04 / 26-04-2024
Olimpiya məşəli 2024-cü ildə Parisdə keçiriləcək Oyunların təşkilatçılarına təhvil verilib
21:01 / 26-04-2024
Tacikistan Xarici İşlər Nazirliyi həmvətənlərinin Rusiya Federasiyasına girişi ilə bağlı problemlərdən narahatdır
20:56 / 26-04-2024
Belçika Maliyyə Nazirliyi: Aİ Putinin aktivlərin mübadiləsi ilə bağlı fərmanının qüvvəsini tanımır
20:46 / 26-04-2024
Ağ Ev: ABŞ "Patriot" hava hücumundan müdafiə sistemini dünyadakı bazalarından Ukraynaya köçürə bilər
20:41 / 26-04-2024
İsrailin milli təhlükəsizlik naziri Təl-Əviv yaxınlığında qəzaya düşüb
20:32 / 26-04-2024
Zelenski Ukrayna Silahlı Qüvvələrinin yeni briqadalarının yaradıldığını açıqlayıb
20:26 / 26-04-2024
Ərdoğan mayın 9-da ABŞ-a planlaşdırılan səfərini təxirə salıb
12:14 / 26-04-2024
Patriarx Kirill Dmitri Kiselevi "Radonej Sergius" ordeni ilə təltif etdi
11:58 / 26-04-2024
Elektrikli skuter vuran məktəbli reanimasiyaya yerləşdirilib
11:53 / 26-04-2024
Rusiya və Qırğızıstan hərbi əməkdaşlıq haqqında iki saziş imzalayıb
11:47 / 26-04-2024
AMEA NİZAMİ GƏNCƏVİ ADINA İNSTİTUTUN 90 İLLİYİ
11:19 / 26-04-2024
Polis intihar etməyi planlaşdıran şəxsi güllələyib
11:15 / 26-04-2024
ABŞ mediası Rusiyada işləmək üçün döyüş təcrübəsi olan operatorlar axtarır
11:11 / 26-04-2024
Onunla mübahisə edən dostunu başından 11 güllə ilə vurub
05:20 / 26-04-2024
COP29-ın Azərbaycanın beynəlxalq aləmdə müsbət imicinin formalaşmasında rolu-Səyavuş Qasımov
03:20 / 26-04-2024
Sumqayıtın 75 illiyi ilə bağlı 44 günlük Vətən müharibəsinin şəhidlərinə həsr olunmuş xatirə gecəsi keçirilib-VİDEO+FOTOLAR
23:33 / 25-04-2024
NYT: ABŞ Kiyevin Krımı ATACMS ilə vura biləcəyini etiraf etdi
Gürcüstanla regional əməkdaşlıqda BTQ dəmir yolu xəttinin rolu
Tarix: 18-03-2024 11:07 | Bölmə: Sosial
Prezident İlham Əliyev: “Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun bir-iki aydan sonra artıq genişləndirilmiş formada fəaliyyətə başlaması böyük nailiyyətlərdən biridir”
Azərbaycan əlverişli coğrafi məkanda yerləşməsinə rəğmən bütün beynəlxalq və regional layihələrin reallaşması prosesində aktiv iştirak edir. Azərbaycan Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsinə qoşulması gələcəyə hesablanmış misilsiz addımdır. Bu gün Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu bağlantısı layihəsinin reallaşması Azərbaycan, Gürcüstan, Türkiyə hökumətlərini daha da yaxınlaşdırıb. Bu, hər üç ölkənin, eyni zamanda, həmin nəqliyyat dəhlizinin xidmətlərindən istifadə etmək marağında olan başqa ölkələrin də sıx nəqliyyat əlaqələri qurmasına böyük imkanlar açıb. Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin tikintisinə 2007-ci ilin fevralında Tbilisidə Gürcüstan Parlamentinin binasında hökümətlərarası sazişin imzalanmasından sonra başlanılıb.
Elə həmin ilin noyabrında Gürcüstanın Marabda məntəqəsində dəmir yolu xəttinin təməli qoyulub. 2008-ci ilin iyulunda isə Qars şəhərində Qars-Gürcüstan sərhədi hissəsinin tikintisinin təməlqoyma mərasimi keçirilib. Bakı-Tbilisi-Qars dəmiryol xətti layihəsi 79 km-i Türkiyə ərazisindən, 263 km-i Gürcüstan ərazisindən keçir. Ümumi uzunluğu təxminən 850 kilometr olan Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin 504 kilometrlik hissəsi isə Azərbaycanın ərazisinə düşür. Layihənin inşası və reabilitasiya-rekonstruksiyası Azərbaycan və Türkiyə Respublikalarının maliyyə vəsaitləri hesabına həyata keçirilib. Azərbaycan dəmiryolun Gürcüstan sahəsinin tikintisi üçün 775 milyon dollar dəyərində kredit ayırıb. Azərbaycan dəmir yolunun Bakı-Gürcüstan sərhədi istiqamətində 347 km dəmir yol örtüyü yenidən qurulub.
Hazırda Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsini “Dəmir İpək yolu”na bənzədirlər. Avrasiya məkanı üçün yeni yüksəliş layihəsi olan Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti qədim İpək Yolunun polad magistrallar üzərində bərpasıdır. Asiya ilə Avropanı birləşdirən Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsi regional əməkdaşlığa əhəmiyyətli bir nümunədir. Azərbaycan ilə Gürcüstanın tarixi İpək Yolu üzərində yerləşməsi və ölkələrimiz tərəfindən birgə irimiqyaslı enerji və nəqliyyat layihələrinin icra edilməsi regionumuzdan keçən yük axınının həcmini dəfələrlə artırıb. 2017-ci ilin 30 oktyabrında Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun açılışı münasibətilə Bakı Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanında təntənəli mərasim keçirilib. Prezident İlham Əliyev cari ilin 16 mart tarixində Gürcüstanın Baş naziri İrakli Kobaxidzenin Azərbaycana rəsmi səfəri ilə əlaqədar mətbuata verdiyi bəyanatında Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin əhəmiyyətini xüsusi vürğulayııb: “Nəqliyyat sahəsində yaradılan və yaradılacaq yeni infrastruktur bir çox ölkələr üçün əvəzolunmaz imkanlar açacaq. Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun bir-iki aydan sonra artıq genişləndirilmiş formada fəaliyyətə başlaması böyük nailiyyətlərdən biridir”.
Bu layihə Azərbaycan, Gürcüstan, Türkiyəni iqtisadi olaraq da daha sıx birləşdirib. Bu da regional əməkdaşlığın daha da genişləndirilməsi üçün rəvac verib. Ümumiyyətlə Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu vasitəsi ilə qitələr birləşib. Artıq Azərbaycan, Gürcüstan, Türkiyə həm də tranzit ölkələrinə çevriliblər.
Xüsusən Azərbaycan öz enerji resurslarının Avropa bazarlarına çatdırılmasında, eyni zamanda, Şərqdən Qərbə gedən yüklərin daşınmasında Gürcüstan mühüm tranzit rol oynayır. Hazırda Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu yükəsk səviyyədə xidmət göstərir və bundan sonra yüzilliklər ərzində xalqlarımız bundan faydalanacaq. Bakı-Tbilisi-Qars xətti təkcə geoiqtisadi deyil, həm də çox əhəmiyyətli geosiyasi və əməkdaşlıq layihəsidir. Bu dəmir yolu ilə bir günə Qarsa, iki gün yarıma isə İstanbula getmək mümkündür. Bu isə regionda turizmin inkişafına güclü təsir göstərməkdədir. Bütün bunlar Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin əhəmiyyətini, onun təhlükəsizliyini, etibarlılığını, sürət və vaxt tezliyini aydın göstərir.
Bu gün Bakı-Tbilisi-Qars dəmiryolu Asiya və Avropa arasında dəmir körpü rolunu oynayır. Bu tarixi layihə sayəsində Gürcüstan, Azərbaycan və Türkiyə Qara və Xəzər dənizləri regionlarının iri potensialı, eləcə də Asiya və Avropada mövcud resurslar arasında bağlantı qurublar. Belə əməkdaşlıq Cənubi Qafqaz regionunda sabitlik fonu yaradır. Martın 16-da Azərbaycan Prezident İlham Əliyev Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsinin zəruriliyindən danışaraq deyib ki, bir-iki aya Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun ötürmə qabiliyyəti 1 milyon tondan 5 milyon tona çatdırılacaq və eyni zamanda, bu dəmir yolunun fəaliyyəti bir çox ölkələr üçün də cəlbedici olacaq. Qərblə Şərqi birləşdirən müasir ipək yolu rolunu oynayan bir layihədir. Layihənin reallaşması nəticəsində Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyənin Orta Asiya, Çin və Avropa ilə etibarlı və sərfəli nəqliyyat əlaqəsi yaranıb. Bakı -Tiblisi-Qars dəmir yolu xəttini yalnız Azərbaycan -Türkiyə və Gürcüstanın deyil, Avrasiyanın və ümumilkdə dünyanın marağında olan bir layihədir. Bu dəmir yolu vasitəsi ilə tək Azərbaycan əhalisi və Azərbaycan iqtisadiyyatı deyil, həmçinin bu layihədə iştirak edən dövlətlər və digər qonşu ölkələr, həmin ölkənin əhalisi və iqtisadiyyatı yararlana bilirlər. Məhz buna görədir ki, Bakı-Tiblisi-Qars dəmir yolu xətti ilə bağlı bütün işlər Prezident İlham Əliyevin şəxsi nəzarətindədir. Bakı-Tiblisi-Qars dəmir yolu xətti ölkəmiz və region üçün o qədər əhəmiyyətlidir ki, bu layihəni növbəti və müasir Bakı-Tiblisi-Ceyhan da adlandırmaq olar.
Qasımov Səyavuş Kamran oğlu,
Avrasiya Universitetinin Beynəlxalq əlaqələr üzrə prorektoru,
siyasi elmlər üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Baxış sayı: 94
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 18-03-2024 11:07 | Bölmə: Sosial
Prezident İlham Əliyev: “Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun bir-iki aydan sonra artıq genişləndirilmiş formada fəaliyyətə başlaması böyük nailiyyətlərdən biridir”
Azərbaycan əlverişli coğrafi məkanda yerləşməsinə rəğmən bütün beynəlxalq və regional layihələrin reallaşması prosesində aktiv iştirak edir. Azərbaycan Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsinə qoşulması gələcəyə hesablanmış misilsiz addımdır. Bu gün Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu bağlantısı layihəsinin reallaşması Azərbaycan, Gürcüstan, Türkiyə hökumətlərini daha da yaxınlaşdırıb. Bu, hər üç ölkənin, eyni zamanda, həmin nəqliyyat dəhlizinin xidmətlərindən istifadə etmək marağında olan başqa ölkələrin də sıx nəqliyyat əlaqələri qurmasına böyük imkanlar açıb. Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin tikintisinə 2007-ci ilin fevralında Tbilisidə Gürcüstan Parlamentinin binasında hökümətlərarası sazişin imzalanmasından sonra başlanılıb.
Elə həmin ilin noyabrında Gürcüstanın Marabda məntəqəsində dəmir yolu xəttinin təməli qoyulub. 2008-ci ilin iyulunda isə Qars şəhərində Qars-Gürcüstan sərhədi hissəsinin tikintisinin təməlqoyma mərasimi keçirilib. Bakı-Tbilisi-Qars dəmiryol xətti layihəsi 79 km-i Türkiyə ərazisindən, 263 km-i Gürcüstan ərazisindən keçir. Ümumi uzunluğu təxminən 850 kilometr olan Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin 504 kilometrlik hissəsi isə Azərbaycanın ərazisinə düşür. Layihənin inşası və reabilitasiya-rekonstruksiyası Azərbaycan və Türkiyə Respublikalarının maliyyə vəsaitləri hesabına həyata keçirilib. Azərbaycan dəmiryolun Gürcüstan sahəsinin tikintisi üçün 775 milyon dollar dəyərində kredit ayırıb. Azərbaycan dəmir yolunun Bakı-Gürcüstan sərhədi istiqamətində 347 km dəmir yol örtüyü yenidən qurulub.
Hazırda Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsini “Dəmir İpək yolu”na bənzədirlər. Avrasiya məkanı üçün yeni yüksəliş layihəsi olan Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti qədim İpək Yolunun polad magistrallar üzərində bərpasıdır. Asiya ilə Avropanı birləşdirən Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsi regional əməkdaşlığa əhəmiyyətli bir nümunədir. Azərbaycan ilə Gürcüstanın tarixi İpək Yolu üzərində yerləşməsi və ölkələrimiz tərəfindən birgə irimiqyaslı enerji və nəqliyyat layihələrinin icra edilməsi regionumuzdan keçən yük axınının həcmini dəfələrlə artırıb. 2017-ci ilin 30 oktyabrında Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun açılışı münasibətilə Bakı Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanında təntənəli mərasim keçirilib. Prezident İlham Əliyev cari ilin 16 mart tarixində Gürcüstanın Baş naziri İrakli Kobaxidzenin Azərbaycana rəsmi səfəri ilə əlaqədar mətbuata verdiyi bəyanatında Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin əhəmiyyətini xüsusi vürğulayııb: “Nəqliyyat sahəsində yaradılan və yaradılacaq yeni infrastruktur bir çox ölkələr üçün əvəzolunmaz imkanlar açacaq. Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun bir-iki aydan sonra artıq genişləndirilmiş formada fəaliyyətə başlaması böyük nailiyyətlərdən biridir”.
Bu layihə Azərbaycan, Gürcüstan, Türkiyəni iqtisadi olaraq da daha sıx birləşdirib. Bu da regional əməkdaşlığın daha da genişləndirilməsi üçün rəvac verib. Ümumiyyətlə Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu vasitəsi ilə qitələr birləşib. Artıq Azərbaycan, Gürcüstan, Türkiyə həm də tranzit ölkələrinə çevriliblər.
Xüsusən Azərbaycan öz enerji resurslarının Avropa bazarlarına çatdırılmasında, eyni zamanda, Şərqdən Qərbə gedən yüklərin daşınmasında Gürcüstan mühüm tranzit rol oynayır. Hazırda Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu yükəsk səviyyədə xidmət göstərir və bundan sonra yüzilliklər ərzində xalqlarımız bundan faydalanacaq. Bakı-Tbilisi-Qars xətti təkcə geoiqtisadi deyil, həm də çox əhəmiyyətli geosiyasi və əməkdaşlıq layihəsidir. Bu dəmir yolu ilə bir günə Qarsa, iki gün yarıma isə İstanbula getmək mümkündür. Bu isə regionda turizmin inkişafına güclü təsir göstərməkdədir. Bütün bunlar Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin əhəmiyyətini, onun təhlükəsizliyini, etibarlılığını, sürət və vaxt tezliyini aydın göstərir.
Bu gün Bakı-Tbilisi-Qars dəmiryolu Asiya və Avropa arasında dəmir körpü rolunu oynayır. Bu tarixi layihə sayəsində Gürcüstan, Azərbaycan və Türkiyə Qara və Xəzər dənizləri regionlarının iri potensialı, eləcə də Asiya və Avropada mövcud resurslar arasında bağlantı qurublar. Belə əməkdaşlıq Cənubi Qafqaz regionunda sabitlik fonu yaradır. Martın 16-da Azərbaycan Prezident İlham Əliyev Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsinin zəruriliyindən danışaraq deyib ki, bir-iki aya Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun ötürmə qabiliyyəti 1 milyon tondan 5 milyon tona çatdırılacaq və eyni zamanda, bu dəmir yolunun fəaliyyəti bir çox ölkələr üçün də cəlbedici olacaq. Qərblə Şərqi birləşdirən müasir ipək yolu rolunu oynayan bir layihədir. Layihənin reallaşması nəticəsində Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyənin Orta Asiya, Çin və Avropa ilə etibarlı və sərfəli nəqliyyat əlaqəsi yaranıb. Bakı -Tiblisi-Qars dəmir yolu xəttini yalnız Azərbaycan -Türkiyə və Gürcüstanın deyil, Avrasiyanın və ümumilkdə dünyanın marağında olan bir layihədir. Bu dəmir yolu vasitəsi ilə tək Azərbaycan əhalisi və Azərbaycan iqtisadiyyatı deyil, həmçinin bu layihədə iştirak edən dövlətlər və digər qonşu ölkələr, həmin ölkənin əhalisi və iqtisadiyyatı yararlana bilirlər. Məhz buna görədir ki, Bakı-Tiblisi-Qars dəmir yolu xətti ilə bağlı bütün işlər Prezident İlham Əliyevin şəxsi nəzarətindədir. Bakı-Tiblisi-Qars dəmir yolu xətti ölkəmiz və region üçün o qədər əhəmiyyətlidir ki, bu layihəni növbəti və müasir Bakı-Tiblisi-Ceyhan da adlandırmaq olar.
Qasımov Səyavuş Kamran oğlu,
Avrasiya Universitetinin Beynəlxalq əlaqələr üzrə prorektoru,
siyasi elmlər üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Baxış sayı: 94
Bölməyə aid digər xəbərlər
24-04-2024, 21:55
Azərbaycan-Rusiya iqtisadi əlaqələrinin uğurları-Aybəniz Rüstəmova
24-04-2024, 10:31
Odessada hərbi obyektdə baş verən partlayışlardan sonra şəhərin enerjisi qismən kəsilib
23-04-2024, 21:02
Təxminən 300 kq çəkisi olan qadını xəstəxanaya yerləşdirməyə çalışırlar
23-04-2024, 10:37
Valentina Matvienko: "Rusiya aktivlərinin müsadirəsi dünya iqtisadiyyatını məhv edəcək"
22-04-2024, 01:06
Bakıda küçə musiqiçilərinə dəstək üçün konsert keçirildi
19-04-2024, 22:50
"Üç balina" ticarət kompleksinin təsisçisi Sergey Zuev vəfat edib
19-04-2024, 22:23
Rusiya hökuməti dost olmayan ölkələrdən gələn pivə üçün gömrük rüsumlarını artırıb
17-04-2024, 19:25
GÖMRÜK AKADEMİYASINDA DÖVLƏT GÖMRÜK KOMİTƏSİ YANINDA İCTİMAİ ŞURANIN ÜZVLƏRİ İLƏ GÖRÜŞ KEÇİRİLİB
17-04-2024, 16:16
Vıqovski: "Almaniyada Rusiya Federasiyasına aparıldığı hesab edilən 161 ukraynalı uşaq tapılıb
17-04-2024, 11:07
Tümen vilayətində 14 yaşayış məntəqəsinin sakinləri daşqın səbəbindən təxliyə edilir
17-04-2024, 10:59
Putin: "Rusiya epidemiyanın qarşısının alınması sahəsində Afrika ilə əməkdaşlıq edir"
16-04-2024, 13:27
Zərifə xanım Əliyevanın böyüklüyü…-Zenfira Nurullayeva
15-04-2024, 21:13
Rusiyanın Türkiyədəki səfiri pul köçürmələri ilə bağlı vəziyyəti gərgin adlandırıb
15-04-2024, 10:24
Könül Nurullayeva: Kifayət qədər geniş təsir dairəsinə malik təhsil alanlar güzəştlər əldə edə biləcəklər"
13-04-2024, 20:58
Yüksək rütbəli nəqliyyat polisi əməkdaşları rüşvət alarkən yaxalanıblar
12-04-2024, 21:39
Yamaldan olan Pyak ailəsi Putinə dişi şimal maralı hədiyyə edib
12-04-2024, 12:43
Çin bankları Rusiya şirkətlərinin ödənişlərini əngəlləməyə başlayıb
11-04-2024, 19:02
Xarkov vilayətində 47 yaşayış məntəqəsinin məcburi təxliyəsi elan edilib
10-04-2024, 20:49
Moskva kağız istehsalını dörd dəfə artırdı
10-04-2024, 20:46
Arşavin ağır xəstə bir oğlanın arzusunu həyata keçirdi
10-04-2024, 20:15
Vyaçeslav Dobrınin ona əlil qrupu təyin olunduğunu etiraf etdi
9-04-2024, 23:53
"Sumqayıt Narkomaniyaya Yox Deyir" devizi altında maarifləndirici xarakterli görüş və sərgi təşkil olunub
9-04-2024, 23:33
Leyla Əliyeva Əminəni belə təbrik etdi
9-04-2024, 19:54
Polşadakı ukraynalılar müavinətlərdən sui-istifadə etdiklərinə görə ödənişləri almağı dayandıracaqlar
9-04-2024, 13:57
Türkiyə İsrailə 54 malın ixracını məhdudlaşdırıb
9-04-2024, 13:33
Könül Nurullayeva: "Əhalinin ucuz və daha keyfiyyətli dərman vasitələri əldə etməsi üçün hüquqi bazanın təkmilləşdirilməsi vacibdir"
9-04-2024, 00:18
Misirin nüfuzlu qəzetində azərbaycanlı alimin müsahibəsi dərc olunub
6-04-2024, 23:13
"Şahin" hərbi-idman oyununun Sumqayıt şəhər birinciliyi keçirilib
6-04-2024, 21:59
Putin Fövqəladə Hallar Nazirliyinin rəhbərinə təcili olaraq Orenburq vilayətinə uçmağı tapşırıb
6-04-2024, 16:39
Prezident SVO iştirakçılarının dul arvadlarının işdən çıxarılmasının qarşısını alan qanunu imzalayıb
5-04-2024, 22:25
Həyat yoldaşı və qızı xəstəxanada Çibisi ziyarət etdilər
4-04-2024, 21:20
Rüşvət almaqda şübhəli bilinən RANEPA professoru azadlıqda qaldı
4-04-2024, 11:21
Könül Nurullayeva növbəti vətəndaş qəbulunu keçirib
3-04-2024, 20:33
Ombudsman Mityanina: "Sankt-Peterburqa uşaqlara vahid psixoloji yardım sisteminə ehtiyac var"
3-04-2024, 15:35
Rusiya uşaqlı ailələrə dəstəyi gücləndirəcək
3-04-2024, 15:27
Mişustin: "Rusiyanın yaxşı elektrik avtomobili hazırlamaq şansı var"
3-04-2024, 12:56
Gülnaz Abdullayeva Heydər Əliyevin 100 illiyi ( 1923- 2023)" yubiley medalı ilə təltif olunub
2-04-2024, 12:00
Ən isti gecədən sonra moskvalıları rekord isti gün gözləyir
2-04-2024, 00:40
Professor Qüdrət İsmayılzadə vəfat edib