20:20 / 04-05-2024
Sverdlovsk vilayətində yağan qar səbəbindən 30-dan çox qatar gecikib
20:10 / 04-05-2024
Ukrayna Müdafiə Nazirliyinin keçmiş rəhbəri Koval axtarılır
19:49 / 04-05-2024
Londonun hazırkı meri Sadiq Xan üçüncü dəfə seçkilərdə qalib gəlib
19:45 / 04-05-2024
Moskva-Vladivostok qatarında sərnişin bıçaqla həmkarına hücum edib
19:36 / 04-05-2024
Krımda min kvadratmetr sahəni əhatə edən anbar yanır
16:31 / 04-05-2024
Kiyevdə Bandera şərəfinə xaçın üzərinə boya tökülüb
16:24 / 04-05-2024
Qaraçılar tərəfindən mühasirəyə alınan hərbi komissarlıqda atışma səsləri eşidildi
16:18 / 04-05-2024
"Zeit": Almaniya Müdafiə Nazirliyində onlayn görüşlər haqqında məlumatlar ictimai sahədə saxlanılırdı
16:10 / 04-05-2024
Soskin: "Ukrayna heç vaxt 1991-ci il sərhədlərini geri qaytarmayacaq"
16:05 / 04-05-2024
Uşaq bağçasında müəllim uşağı sillələyib
15:58 / 04-05-2024
Rusiyaya gedən tanker Çanaqqala boğazında sıradan çıxıb
13:36 / 04-05-2024
Rusiyada 20-dən çox meşə yanğını kəndləri təhdid edir
13:27 / 04-05-2024
Zaxarova: "Rusiya Federasiyasının NATO-ya qarşı hibrid hücumları ilə bağlı bəyanatlar dezinformasiyadır"
12:59 / 04-05-2024
Qısqanc təqaüdçü rəqibini bıçaqlayaraq öldürdü
12:52 / 04-05-2024
Fransanın iqtisadiyyat naziri Parisdə velosipedçini vurub
11:55 / 04-05-2024
İsrail aviasiyası Qəzzanın mərkəzi və cənubuna raket və bombalı hücumlar həyata keçirib
11:50 / 04-05-2024
Yerusəlim Müqəddəs Odun enməsini gözləyir
11:30 / 04-05-2024
Altı yaşlı qız 13-cü mərtəbədən yıxılaraq sağ qalıb
11:20 / 04-05-2024
Dəmir yolunda elektrik cərəyanı vuran yeniyetmə ölüb
23:04 / 03-05-2024
Həmin həkim şəhid anasından üzr istədi - Video
22:15 / 03-05-2024
MAQATE mütəxəssisləri Zaporojye atom elektrik stansiyasının yaxınlığında 100-dən çox atəş səsi eşidiblər
21:53 / 03-05-2024
BMT Baş Assambleyasının Rəhbərlər Şurası İstanbul razılaşmaları əsasında Ukraynada sülhün bərqərar olmasına çağırıb
20:33 / 03-05-2024
ABŞ ordusu Nigerdə rusların yerləşdirilməsinə görə döyüş hazırlığını artırdığını açıqlayıb
20:28 / 03-05-2024
WSJ: HƏMAS bir həftə ərzində atəşkəsə razı olmasa, İsrail ordusu Rəfaha daxil olacaq
20:22 / 03-05-2024
Sanitariya "An-2" Şimali Qazaxıstanda suya endirilib
20:14 / 03-05-2024
NYT: "Patriot" və "F-16" hava hücumundan müdafiə sistemləri Ukraynaya yalnız yayda gətiriləcək
19:38 / 03-05-2024
Ukrayna Milli Bankı lombardlara termal görüntülər və dronları qəbul etməyi qadağan edib
19:30 / 03-05-2024
Estoniyalı general Polşa, İsveç və Finlandiyanı Baltik dənizini blokadaya almağa çağırıb
16:35 / 03-05-2024
Sərxoş oğlan az qala dostunu öldürəcəkdi
16:28 / 03-05-2024
LGBT simvollarını nümayiş etdirdiyi üçün 15 sutka həbs olundu
16:22 / 03-05-2024
Xarici agent statusuna malik olan deputatların səlahiyyətlərinə vaxtından əvvəl xitam verilə bilər
16:16 / 03-05-2024
Filippin sahillərində 5,9 bal gücündə zəlzələ baş verib
16:11 / 03-05-2024
İtin dişlədiyi oğlanın üzünü yenidən tikiblər
12:18 / 03-05-2024
Pilotsuz təyyarə yanacaqdoldurma məntəqəsinə hücum edib
12:09 / 03-05-2024
Keçmiş UFC döyüşçüsü Rüstəm Xəbilov təqaüdə çıxdı
11:10 / 03-05-2024
"Bayer" Avropa Liqasının yarımfinal mərhələsinin ilk oyununda "Roma"nı məğlub edib
11:05 / 03-05-2024
Mirançukun "Atalanta" klubu Avropa Liqasında "Marsel"lə bərabərə qalıb
11:00 / 03-05-2024
“Çelsi” “Tottenhem”lə derbidə qalib gəlib
Ramiz Həsənoğlu: “Təzə rəhbərlik serial istəyir” – Müsahibə
Tarix: 13-04-2019 12:47 | Bölmə: Müsahibə
İlk tamaşalarını sadalayıram - “Mən, sən, o və telefon”, “Ötən ilin son gecəsi”... Özü əlavə edir ki, ondan əvvəl də tamaşalarım olub, amma onlar indi qalmayıb. Sonra davam edir: “Topal Teymur”, “Günahsız Abdulla”, “Ordan burdan”, “Ac həriflər”, “Nigarançılıq”, “Yaşıl eynəkli adam”, “Dəvətnamə” “Müraviyyə vəkilləri”...
Yəqin bildiniz söhbət kimdən gedir. Rejissor, xalq artisti Ramiz Həsənoğludan. Bu televiziya tamaşaları onun vizit kartıdır. Özü də etiraf edir ki, teatrı və kinonu çox sevsə də, oradakı fəaliyyəti televiziyada işinin səngiməsindən, yaranan boşluqdan olub.
Milli Dram Teatrının səhnəsində “Brüsseldən məktublar” və “Generalın son əmri”, Yuğ teatrında “Sonuncu” adlı tamaşalara quruluş verib. Kinoda “Cavid ömrü”, “Ailə” kimi filmlərin altından rejissor imzasını atıb. Sadaladığım teletamaşalar isə 90-cı illərdə Azərbaycan televiziyasında “Sabah” yaradıcılıq studiyasının məhsuludur. O vaxtlar ona rəhbərliyi Ramiz Həsənoğlu edirdi, həm də bu tamaşaların rejissorudur. Bu gün isə həmin televiziyada “Azərbaycantelefilm”ə yeni təyinat alıb.
- İşləriniz necədir “Azərbaycantelefilm”də, hardan başlamısınız işə?
- Yeni işlərə başlamaq ərəfəsindəyik. Yeni düşüncə tərzi olan, yeniliyə açıq, onu qavrayan adamlar lazımdır. Görülən işlərə arxalanmaq olar. Arxalanırsan ki, müəyyən bir sədd var, mən onu keçmişəm və ondan aşağı enmək olmaz, amma yuxarı getmək üçün şərtlər var. Bir bina tikilməyə bünövrədən başlayır. Özül qazılır, bünövrə qoyulur, materiallar keyfiyyətli olmalıdır, mərtəbələr qalxmalıdır, içəridən və bayırdan işlər görülüb bitməlidir ki, yaşamaq üçün hazır olsun. Film də tez, asan başa gəlmir, böyük bir kollektivin əməyinin məhsuludur. Heç yadımdan çıxmaz, Xudiyev təzə gəlmişdi, yığdı hamımızı tanışlıq üçün. Mən özümü təqdim edəndə - hə, tanıyıram dedi və soruşdu ki, indi nə ilə məşğulsan? Dedim, planda olan proyektləri həyata keçiririk. Ondan sonra neynəyəcəksən? - soruşdu. Dedim, ondan sonra zaman lazımdır ki, yeni ideyalar gəlsin, müzakirə edək, plan tutaq. Qayıtdı ki, ə, mən neynirəm ondan sonra, mənə indi lazımdır. Yəni belə yanaşma da var. Hər bir komanda gələndə istəyir ki, tez bir zamanda onun işi görünsün. İllərlə bu bədii quruluş sahəsində Azərbaycan televiziyasında iş görülməmişdi. Son 12 ildə cəmi iki tamaşaya qol çəkmişəm. 2006-cı ildə “Bəylik dərsi”, bir də “Müraviyyə vəkilləri”. Yaxşı ki, teatr var, kino var, gedib orda qurdumu öldürürdüm. Məndən kimsə soruşanda ki, harda işləyirsən, nə işləyirsən? Deyirdim, qapıçıyam. Qapını açıram, otağın havasını dəyişib, bir də bağlayıram. İndi yenidən komanda toplayırıq, iş getmək üzrədir. Təzə rəhbərlik serial istəyir. Bizim çəkəcəyimiz serial fərqli olmalıdır, formatımız başqadır. Özəl kanalların işini kölgəyə salmaq fikrim yoxdur, onlar reytinqə işləyirlər və bu təbiidir. 1996-cı ildə biz “Fatehlərin divanı”nı çəkdik, dörd seriya oldu, amma 50 seriya olmalı idi. Bütün türk, Azərbaycan dövlətçilik tarixini biz orda bədii süzgəcdən keçirmək fikrində idik. Müəlliflər, aktyorlar hamısı müəyyən olunmuşdu. Xudiyevin komandası gəldi işi dayandırdı. Babək Hüseynovun dövründə “Sabah” hər ay premyera edirdi, 40-dan artıq tamaşa vermişdik. Şərif Qurbanəliyev də rejissor işi görürdü, dəvətli rejissorla işləyirdik, orda debüt edənlər vardı. Məsələn, İlhamiyyə Rzayevanın debütü “Sabah” da olub. Kamran Şahmərdanov orda debüt elədi, Elxan Cəfərov həmçinin. O zaman bizə inandılar və xeyli işlər gördük, yaxşı kadrlar yetişdi.
- Əsas məsələ də odur, indi kadr yetişmir.
- Onu bərpa etməyə çalışırıq, cəmi iki aydır bu imkan verilib. Biz də təkliflərimizi vermişik. Bədii quruluşlar, seriallar olacaq.
- Dedikləriniz hamısı “Sabah” yaradıcılıq studiyasının işləridir, amma indi “Azərbaycantelefilm”ə rəhbər təyin olunmusunuz, təbii ki, fərqlidir.
- Əlbəttə, fərqlidir. “Azərbaycantelefilm” yaradıcılıq birliyi 60 illiyini qeyd edir. 1959-cu ildə “Albin” filminin istehsalata buraxılmasına qol çəkilib. Bu 60 ildə böyük işlər görülüb. 1993-cü ilə qədər əsas materiallar kinolentə çəkilirdi, sonra rəqəmsala keçdi.
- Hansı daha effektlidir?
- Elm və texnika inkişaf etdikcə bundan irəli gedəcək. Kinonun imkanları da çox genişlənəcək. 60 ildə müxtəlif sənətkarlar onun tarixini yaradıblar. Təklif olunanda əvvəl mənə qəribə gəldi ki, axı, mənim profilim deyil. Düşünüb qərar gəldim ki, prioritetlər dəyişir. Telefilmin maddi imkanları genişdir, dövlət büdcəsindən maliyyələşir və bu baxımdan iş görmək mümkündür. Bir adam qanunvericiliyə görə, iki vəzifəni icra edə bilməz, ona görə də “Sabah” yaradıcılıq birliyinə də mənim yetirməm Şərif Qurbanəliyev gəldi. Deməli, “Sabah”la da iş görəcəyik, telefilmə də. Orda da görülən işlərin üstündən xətt çəkmirik, davam edirik. Yeni insanlar dəvət edirik, özləri ilə yeni nəfəs gətirsinlər.
- Telefilmdə indi konkret hansı işlər görülür?
- Telefilmin profili, ümumiyyətlə, ölkədə baş verən hadisələrə sənət tərəfdən yanaşma və reaksiyadır. Sənət adamlarının portretləri. Həmin istiqamətlər davam edəcək, ola bilsin ki, sadəcə yanaşma fərqli olacaq. On illiklərlə davam edən trafaretlərdən bir az imtina etmək lazımdır. Qəhrəmanı bir qədər fərqli rakursdan görəcəyik. Məsələn, tabular vardı ki, sənətkarın şəxsi həyatına toxunmaq olmaz, amma bəzən sənətkarın şəxsi həyatı onun bütün yaradıcılığına təsir edir.
- Can Dündarın “Nazim Hikmət belgeseli” adlı sənədli filmi var, orda şairin bütün həyatı sənədli kadrlarla verilib. Hətta üç xanımının hamısı ilə keçirdiyi anlar. Hamısını özü vaxtında lentə aldırıbmış.
- Onun taleyi də çox maraqlı olub, o həyatı məcbur yaşayıb.
- Siz deyəni həmin sənədli film verir. Ona görə nümunə gətirdim.
- Nazim Hikməti çox sevirəm. Bolqarıstanda Nazim Hikmətin türk dilində külliyyatı çap olunmuşdu. Bizim evdə vardı, onu oxuya-oxuya böyümüşəm.
- O zaman keçək şəxsi həyata. 73 yaşın dönəmində gəldiyiniz yola bir nəzər salaq. Bir az da şəxsi həyatınızdan danışaq, elə bilin yeni sənədli film çəkirik.
- Xanımım dünyasını dəyişib, üç qızım ailə qurublar, xarici ölkələrdə yaşayırlar, nəvələrim var. Heç biri bizim sənətdə deyil.
- Təzə öyrənmişəm ki, siz İrəvanda doğulmusunuz.
- Mənim valideynlərim sənət adamları idilər. Anam Ətayə Əliyeva, atam Həsənağa Mirzəyev. Atam köklü bakılıdır. Anam Aşqabadda doğulmuşdu, amma onun valideynləri cənublu idilər, Təbriz və Marağadan. Burda hər ikisi – atamla anam Teatr texnikumunda oxuyarkən tanış olublar. Onları Gülxar Həsənova tanış edib. İrəvanda teatrda çalışıblar hər ikisi. 48-ci ildə ordan deportasiya olunanda aktyorları müxtəlif teatrlara yerləşdiriblər. Mənim valideynlərim Gəncə teatrında işə başlayıblar. Atam sonra sənətdən uzaqlaşıb, amma anam yox. Mənə də anamla birlikdə işləmək qismət olub, ustadım idi, indi düşünürəm ki, gərək onu tamaşalarımda çəkəydim. Üç uşaq olmuşuq, bacım alman dili müəlliməsi idi, yaxınlarda rəhmətə gedib. Qardaşımla mən bu sənətdəyik. Məxsusi rejissor olacam deyə bir fikrim yox idi. Dəqiqi elmləri sevmədiyim üçün anam məsləhət gördü ki, Teatr institutuna gedim. Hazırlaşdım, imtahan verdim, bir az da yəqin tanıyıb hörmət elədilər, qəbul olundum mədəni maarif fakültəsinin axşam şöbəsinə. Oxuya-oxuya adi fəhlə işləyirdim. Dedilər, gərək öz ixtisasında işləyəsən. Anam məni gətirdi telestudiyaya, üzümdəki xallara görə diktor olmağa yaramadım, işıqçı olmaq istədim yer olmadı. Arif Mədətov adlı rejissor məni köməkçi kimi işə götürdü. Sonradan onu “Ac həriflər”də çəkmişəm. Bəyəndim bu işi, gördüm yerimdəyəm. Həyat mənə belə bir şans verdi, bu gün də o şansla yaşayıram.
- Demək, sənədli filmlərdə yeni dövr başlayır?
- Hər işin arxasında dayanan şəxsin dünyaya öz baxışı var. Mən hamısının bir qəlibdən çıxmasının əleyhinəyəm, qoyun, hərə öz dünyagörüşünə görə fərqli iş qoysun ortaya, bax, uğur da o zaman olacaq. Mən istəyərdim ki, “Fatehlərin divanı”nı davam etdirək. Serial çəkək, amma köpük yox.
- Həm də klassik əsərlərin serial həlli.
- Bəli, klassik, tarixi mövzuda əsərləri çəkmək fikrindəyik. İstəyirəm “Qılınc və qələmi” gətirək ekrana, hətta o istiqamətlərdə işlər görürük. Görək nə dərəcədə buna imkanlarımız çatacaq. Türklərin “Möhtəşəm yüz il” kimi təcrübəsi var. Döyüş meydanlarını əhatə edən səhnələr olmadan, saray içində dramaturgiya, aktyor oyunu, rejissor yanaşması ilə o marağı oyada biliblər. Bir az təvazökarlıqdan uzaq da olsa, deyəcəm. 96-cı ildə biz “Fatehlərin divanı”nı çəkəndə türklərdə o təcrübə heç yox idi. TQRT ilə müştərək görürdük o işi, yəni kostyumları-filanı onlardan götürürdük. Orda prodüsserim Ömər Çalışkan idi. Film hazır olandan sonra onu apardıq Türkiyəyə. Orda onların formatına uyğun altı seriya etdik və üstünə subtitrlər qoyduq. Gəlib baxıb deyirdilər ki, siz çox irəli getmisiniz, biz bunu bacarmırıq. Biz də o işi yarı yolda qoyduq. Onlar başladılar və “Möhtəşəm yüz il” qoydular ortaya, keçdilər bizi. O vaxt bizə “Hocam, bunu nasıl yapdınız? – demişdilər. “Topal Teymur”u, o biri işlərimizi demirəm hələ. Sənətə sənətdən uzaq adamlar rəhbərlik edəndə problemlər yaranır. Bizdə təəssüf ki, belə olur.
- İndi “Qılınc və qələm”də natura olacaq, yoxsa dekorasiya?
- Hökmən dekorasiya. Janr bunu tələb edir. Onu dünya televiziyasına BBC-nin tarixi dramları gətirib. Gənc nəslin tarixi bilməsi üçün önəmlidir bu janr. Burda televiziyanın rolu əvəzolunmazdır. Yaxşı təqdim etsək, uğurlu olar.
P.S. Aprelin 13-ü xalq artistinin doğum günüdür. Təbrik edirik!
Baxış sayı: 694
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 13-04-2019 12:47 | Bölmə: Müsahibə
İlk tamaşalarını sadalayıram - “Mən, sən, o və telefon”, “Ötən ilin son gecəsi”... Özü əlavə edir ki, ondan əvvəl də tamaşalarım olub, amma onlar indi qalmayıb. Sonra davam edir: “Topal Teymur”, “Günahsız Abdulla”, “Ordan burdan”, “Ac həriflər”, “Nigarançılıq”, “Yaşıl eynəkli adam”, “Dəvətnamə” “Müraviyyə vəkilləri”...
Yəqin bildiniz söhbət kimdən gedir. Rejissor, xalq artisti Ramiz Həsənoğludan. Bu televiziya tamaşaları onun vizit kartıdır. Özü də etiraf edir ki, teatrı və kinonu çox sevsə də, oradakı fəaliyyəti televiziyada işinin səngiməsindən, yaranan boşluqdan olub.
Milli Dram Teatrının səhnəsində “Brüsseldən məktublar” və “Generalın son əmri”, Yuğ teatrında “Sonuncu” adlı tamaşalara quruluş verib. Kinoda “Cavid ömrü”, “Ailə” kimi filmlərin altından rejissor imzasını atıb. Sadaladığım teletamaşalar isə 90-cı illərdə Azərbaycan televiziyasında “Sabah” yaradıcılıq studiyasının məhsuludur. O vaxtlar ona rəhbərliyi Ramiz Həsənoğlu edirdi, həm də bu tamaşaların rejissorudur. Bu gün isə həmin televiziyada “Azərbaycantelefilm”ə yeni təyinat alıb.
- İşləriniz necədir “Azərbaycantelefilm”də, hardan başlamısınız işə?
- Yeni işlərə başlamaq ərəfəsindəyik. Yeni düşüncə tərzi olan, yeniliyə açıq, onu qavrayan adamlar lazımdır. Görülən işlərə arxalanmaq olar. Arxalanırsan ki, müəyyən bir sədd var, mən onu keçmişəm və ondan aşağı enmək olmaz, amma yuxarı getmək üçün şərtlər var. Bir bina tikilməyə bünövrədən başlayır. Özül qazılır, bünövrə qoyulur, materiallar keyfiyyətli olmalıdır, mərtəbələr qalxmalıdır, içəridən və bayırdan işlər görülüb bitməlidir ki, yaşamaq üçün hazır olsun. Film də tez, asan başa gəlmir, böyük bir kollektivin əməyinin məhsuludur. Heç yadımdan çıxmaz, Xudiyev təzə gəlmişdi, yığdı hamımızı tanışlıq üçün. Mən özümü təqdim edəndə - hə, tanıyıram dedi və soruşdu ki, indi nə ilə məşğulsan? Dedim, planda olan proyektləri həyata keçiririk. Ondan sonra neynəyəcəksən? - soruşdu. Dedim, ondan sonra zaman lazımdır ki, yeni ideyalar gəlsin, müzakirə edək, plan tutaq. Qayıtdı ki, ə, mən neynirəm ondan sonra, mənə indi lazımdır. Yəni belə yanaşma da var. Hər bir komanda gələndə istəyir ki, tez bir zamanda onun işi görünsün. İllərlə bu bədii quruluş sahəsində Azərbaycan televiziyasında iş görülməmişdi. Son 12 ildə cəmi iki tamaşaya qol çəkmişəm. 2006-cı ildə “Bəylik dərsi”, bir də “Müraviyyə vəkilləri”. Yaxşı ki, teatr var, kino var, gedib orda qurdumu öldürürdüm. Məndən kimsə soruşanda ki, harda işləyirsən, nə işləyirsən? Deyirdim, qapıçıyam. Qapını açıram, otağın havasını dəyişib, bir də bağlayıram. İndi yenidən komanda toplayırıq, iş getmək üzrədir. Təzə rəhbərlik serial istəyir. Bizim çəkəcəyimiz serial fərqli olmalıdır, formatımız başqadır. Özəl kanalların işini kölgəyə salmaq fikrim yoxdur, onlar reytinqə işləyirlər və bu təbiidir. 1996-cı ildə biz “Fatehlərin divanı”nı çəkdik, dörd seriya oldu, amma 50 seriya olmalı idi. Bütün türk, Azərbaycan dövlətçilik tarixini biz orda bədii süzgəcdən keçirmək fikrində idik. Müəlliflər, aktyorlar hamısı müəyyən olunmuşdu. Xudiyevin komandası gəldi işi dayandırdı. Babək Hüseynovun dövründə “Sabah” hər ay premyera edirdi, 40-dan artıq tamaşa vermişdik. Şərif Qurbanəliyev də rejissor işi görürdü, dəvətli rejissorla işləyirdik, orda debüt edənlər vardı. Məsələn, İlhamiyyə Rzayevanın debütü “Sabah” da olub. Kamran Şahmərdanov orda debüt elədi, Elxan Cəfərov həmçinin. O zaman bizə inandılar və xeyli işlər gördük, yaxşı kadrlar yetişdi.
- Əsas məsələ də odur, indi kadr yetişmir.
- Onu bərpa etməyə çalışırıq, cəmi iki aydır bu imkan verilib. Biz də təkliflərimizi vermişik. Bədii quruluşlar, seriallar olacaq.
- Dedikləriniz hamısı “Sabah” yaradıcılıq studiyasının işləridir, amma indi “Azərbaycantelefilm”ə rəhbər təyin olunmusunuz, təbii ki, fərqlidir.
- Əlbəttə, fərqlidir. “Azərbaycantelefilm” yaradıcılıq birliyi 60 illiyini qeyd edir. 1959-cu ildə “Albin” filminin istehsalata buraxılmasına qol çəkilib. Bu 60 ildə böyük işlər görülüb. 1993-cü ilə qədər əsas materiallar kinolentə çəkilirdi, sonra rəqəmsala keçdi.
- Hansı daha effektlidir?
- Elm və texnika inkişaf etdikcə bundan irəli gedəcək. Kinonun imkanları da çox genişlənəcək. 60 ildə müxtəlif sənətkarlar onun tarixini yaradıblar. Təklif olunanda əvvəl mənə qəribə gəldi ki, axı, mənim profilim deyil. Düşünüb qərar gəldim ki, prioritetlər dəyişir. Telefilmin maddi imkanları genişdir, dövlət büdcəsindən maliyyələşir və bu baxımdan iş görmək mümkündür. Bir adam qanunvericiliyə görə, iki vəzifəni icra edə bilməz, ona görə də “Sabah” yaradıcılıq birliyinə də mənim yetirməm Şərif Qurbanəliyev gəldi. Deməli, “Sabah”la da iş görəcəyik, telefilmə də. Orda da görülən işlərin üstündən xətt çəkmirik, davam edirik. Yeni insanlar dəvət edirik, özləri ilə yeni nəfəs gətirsinlər.
- Telefilmdə indi konkret hansı işlər görülür?
- Telefilmin profili, ümumiyyətlə, ölkədə baş verən hadisələrə sənət tərəfdən yanaşma və reaksiyadır. Sənət adamlarının portretləri. Həmin istiqamətlər davam edəcək, ola bilsin ki, sadəcə yanaşma fərqli olacaq. On illiklərlə davam edən trafaretlərdən bir az imtina etmək lazımdır. Qəhrəmanı bir qədər fərqli rakursdan görəcəyik. Məsələn, tabular vardı ki, sənətkarın şəxsi həyatına toxunmaq olmaz, amma bəzən sənətkarın şəxsi həyatı onun bütün yaradıcılığına təsir edir.
- Can Dündarın “Nazim Hikmət belgeseli” adlı sənədli filmi var, orda şairin bütün həyatı sənədli kadrlarla verilib. Hətta üç xanımının hamısı ilə keçirdiyi anlar. Hamısını özü vaxtında lentə aldırıbmış.
- Onun taleyi də çox maraqlı olub, o həyatı məcbur yaşayıb.
- Siz deyəni həmin sənədli film verir. Ona görə nümunə gətirdim.
- Nazim Hikməti çox sevirəm. Bolqarıstanda Nazim Hikmətin türk dilində külliyyatı çap olunmuşdu. Bizim evdə vardı, onu oxuya-oxuya böyümüşəm.
- O zaman keçək şəxsi həyata. 73 yaşın dönəmində gəldiyiniz yola bir nəzər salaq. Bir az da şəxsi həyatınızdan danışaq, elə bilin yeni sənədli film çəkirik.
- Xanımım dünyasını dəyişib, üç qızım ailə qurublar, xarici ölkələrdə yaşayırlar, nəvələrim var. Heç biri bizim sənətdə deyil.
- Təzə öyrənmişəm ki, siz İrəvanda doğulmusunuz.
- Mənim valideynlərim sənət adamları idilər. Anam Ətayə Əliyeva, atam Həsənağa Mirzəyev. Atam köklü bakılıdır. Anam Aşqabadda doğulmuşdu, amma onun valideynləri cənublu idilər, Təbriz və Marağadan. Burda hər ikisi – atamla anam Teatr texnikumunda oxuyarkən tanış olublar. Onları Gülxar Həsənova tanış edib. İrəvanda teatrda çalışıblar hər ikisi. 48-ci ildə ordan deportasiya olunanda aktyorları müxtəlif teatrlara yerləşdiriblər. Mənim valideynlərim Gəncə teatrında işə başlayıblar. Atam sonra sənətdən uzaqlaşıb, amma anam yox. Mənə də anamla birlikdə işləmək qismət olub, ustadım idi, indi düşünürəm ki, gərək onu tamaşalarımda çəkəydim. Üç uşaq olmuşuq, bacım alman dili müəlliməsi idi, yaxınlarda rəhmətə gedib. Qardaşımla mən bu sənətdəyik. Məxsusi rejissor olacam deyə bir fikrim yox idi. Dəqiqi elmləri sevmədiyim üçün anam məsləhət gördü ki, Teatr institutuna gedim. Hazırlaşdım, imtahan verdim, bir az da yəqin tanıyıb hörmət elədilər, qəbul olundum mədəni maarif fakültəsinin axşam şöbəsinə. Oxuya-oxuya adi fəhlə işləyirdim. Dedilər, gərək öz ixtisasında işləyəsən. Anam məni gətirdi telestudiyaya, üzümdəki xallara görə diktor olmağa yaramadım, işıqçı olmaq istədim yer olmadı. Arif Mədətov adlı rejissor məni köməkçi kimi işə götürdü. Sonradan onu “Ac həriflər”də çəkmişəm. Bəyəndim bu işi, gördüm yerimdəyəm. Həyat mənə belə bir şans verdi, bu gün də o şansla yaşayıram.
- Demək, sənədli filmlərdə yeni dövr başlayır?
- Hər işin arxasında dayanan şəxsin dünyaya öz baxışı var. Mən hamısının bir qəlibdən çıxmasının əleyhinəyəm, qoyun, hərə öz dünyagörüşünə görə fərqli iş qoysun ortaya, bax, uğur da o zaman olacaq. Mən istəyərdim ki, “Fatehlərin divanı”nı davam etdirək. Serial çəkək, amma köpük yox.
- Həm də klassik əsərlərin serial həlli.
- Bəli, klassik, tarixi mövzuda əsərləri çəkmək fikrindəyik. İstəyirəm “Qılınc və qələmi” gətirək ekrana, hətta o istiqamətlərdə işlər görürük. Görək nə dərəcədə buna imkanlarımız çatacaq. Türklərin “Möhtəşəm yüz il” kimi təcrübəsi var. Döyüş meydanlarını əhatə edən səhnələr olmadan, saray içində dramaturgiya, aktyor oyunu, rejissor yanaşması ilə o marağı oyada biliblər. Bir az təvazökarlıqdan uzaq da olsa, deyəcəm. 96-cı ildə biz “Fatehlərin divanı”nı çəkəndə türklərdə o təcrübə heç yox idi. TQRT ilə müştərək görürdük o işi, yəni kostyumları-filanı onlardan götürürdük. Orda prodüsserim Ömər Çalışkan idi. Film hazır olandan sonra onu apardıq Türkiyəyə. Orda onların formatına uyğun altı seriya etdik və üstünə subtitrlər qoyduq. Gəlib baxıb deyirdilər ki, siz çox irəli getmisiniz, biz bunu bacarmırıq. Biz də o işi yarı yolda qoyduq. Onlar başladılar və “Möhtəşəm yüz il” qoydular ortaya, keçdilər bizi. O vaxt bizə “Hocam, bunu nasıl yapdınız? – demişdilər. “Topal Teymur”u, o biri işlərimizi demirəm hələ. Sənətə sənətdən uzaq adamlar rəhbərlik edəndə problemlər yaranır. Bizdə təəssüf ki, belə olur.
- İndi “Qılınc və qələm”də natura olacaq, yoxsa dekorasiya?
- Hökmən dekorasiya. Janr bunu tələb edir. Onu dünya televiziyasına BBC-nin tarixi dramları gətirib. Gənc nəslin tarixi bilməsi üçün önəmlidir bu janr. Burda televiziyanın rolu əvəzolunmazdır. Yaxşı təqdim etsək, uğurlu olar.
P.S. Aprelin 13-ü xalq artistinin doğum günüdür. Təbrik edirik!
Baxış sayı: 694
Bölməyə aid digər xəbərlər
17-04-2024, 23:29
Hikmət Hacıyev: Rusiya sülhməramlılarının Azərbaycan ərazisindən vaxtından əvvəl çıxarılması barədə hər iki ölkənin ali rəhbərliyi tərəfindən qərar qəbul edilib
3-03-2024, 20:10
Kamilə Vəliyeva: "Mən şüurlu şəkildə dopinq qəbul etməmişəm"
16-02-2024, 21:58
Əfsanəvi cüdoçu:"Hər dəfə Bakıya gələndə fərqli hisslər keçirirəm"
15-02-2024, 23:33
“Bu gümüşü qızılla əvəzləmək üçün əlimdən gələni edəcəyəm”
4-01-2024, 19:46
“Bu gün sülh sazişinin mətni üzərində iş birbaşa Bakı ilə İrəvan arasında aparılır”
26-12-2023, 08:48
Prezident Ceyhun Bayramova hansı tapşırığı verib? - Video
13-12-2023, 12:43
"Biz məğlub olmağa layiq deyildik"- "Mançester Yunayted"in baş məşqçisi Ten Haq "Bavariya" ilə oyun haqda danışıb
12-12-2023, 13:20
“Xalqımızın haqqı var ki, bu istintaqın nəticəsi barədə məlumatlı olsun”
3-12-2023, 18:18
Zəngin tərcümeyi halı olan qəhrəman polis polkovniki
19-11-2023, 18:48
Polkovnik Sadir Məmmədov: "İlham Əliyev artıq tarixə düşmüş böyük sərkərdədir"-VİDEO
25-09-2023, 17:10
İlham Əliyev və Prezident Rəcəb Tayyib Ərdoğan mətbuata bəyanatlarla çıxış ediblər
17-08-2023, 00:53
“Nicat güclü şahmatçıdır” - Maqnus Karlsen
2-08-2023, 10:05
“Müharibədə qalib gəlmək siyasi həyatımın missiyası idi” - Prezident
23-06-2023, 21:05
Kamran Əliyev: "Qonşularımız öz təxribatçı fəaliyyətini dayandırmırlar"
17-05-2023, 21:02
Nazirlə jurnalist arasında maraqlı dialoq - Video
16-05-2023, 21:48
Nazirdən “Son zəng”lə bağlı - Açıqlama
13-05-2023, 23:44
“Bakıya qələbə üçün gəlməmişdik” - Şenol Günəş
11-05-2023, 15:28
“Övladlarımın təhsilindən tam razı deyiləm” - Nazir
18-04-2023, 02:13
“Boş vaxtında domino oynayan ən faydalı işçidir” - Yeni nazir+Video
18-04-2023, 01:46
Voleybol Federasiyasının vitse-prezidenti: “İşimiz asan olmayacaq, amma öhdəsindən gələcəyik” - MÜSAHİBƏ
14-03-2023, 08:50
“Prezident dedi ki, çox ürəklə qapıdan kənara çıxıram” - Şahruddinlə videomüsahibə
1-03-2023, 13:59
"Media ilə işgüzar əlaqələr qurmalıyıq” - Kamran Əliyev
5-02-2023, 12:16
“Bığ saxlamaq istəyirdim, yoldaşım icazə vermədi” - Video
3-02-2023, 11:54
Artur Beterbiev: "Nokautlar hakimlərin işini asanlaşdırır"
19-01-2023, 19:51
İlham Əliyev Davosda Çinin CGTN televiziya kanalına müsahibə verib
24-12-2022, 13:32
Fiqurlu konkisürən Medvedeva: Xəyallarınızın adamı etibarlı, dürüst və yaxşı yumor hissi ilə olmalıdır
21-12-2022, 13:00
Psixoloq Ronaldonun Messini 2022 Dünya Kubokunu qazanması münasibətilə niyə təbrik etmədiyini izah etdi
7-12-2022, 22:33
Nyu-Yorkda polis işləyən azərbaycanlı qadın: “Ölkəm üçün hər zaman faydalı olmağa hazıram” - MÜSAHİBƏ + FOTO
4-12-2022, 22:36
Əsgərləri şəhid komandirlərinə ehsan veriblər-VİDEO+FOTOLAR
4-12-2022, 13:30
ABŞ İranla nüvə sazişini müzakirə etmək fikrində deyil
4-12-2022, 13:19
Sankt-Peterburq zavodu plandan artıq gülləkeçirməz jiletlər verir
9-11-2022, 20:21
Deputat Svetlana Jurova: "ABŞ seçkilərdən sonra Kiyevə faydalı olarsa, kömək etməyə davam edəcək"
1-11-2022, 19:28
ABŞ senatoru Baydenin "ən böyük günahını" diqqətə çatdırdı
27-10-2022, 02:45
David Namaniya: Biz Azərbaycanla bərpaolunan enerji sahəsində əməkdaşlığı genişləndirmək niyyətindəyik
13-10-2022, 23:47
“Onlardan topu almaq heç də asan deyildi” - “Olimpiakos”un baş məşqçisi
13-10-2022, 20:40
Abdul-Hamid Qafarov: “Azərbaycanı yüksək səviyyəli avtomobil yarışlarında təmsil etməkdən qürur duyardım”
9-10-2022, 20:21
“Daha hakimlərin işinə qarışmayacam” - Qurban Qurbanov
20-09-2022, 21:59
"Təhsildə ən ciddi problem müəllimlərlə bağlıdır"- Misir Mərdanov
15-09-2022, 09:45
“Ravil deyirdi ki, mən ya Milli Qəhrəman, ya da general olacam”
7-09-2022, 18:08
Əli Hüseynli partiyalar haqqında yeni qanundan danışdı
2-09-2022, 16:09
İlham Əliyev Çernobbio şəhərində İtaliyanın “İl Sole 24 Ore” qəzetinə müsahibəsi-VIDEO
23-08-2022, 17:03
“Erməni ilə görüş çətin keçdi” - Dünya çempionumuz