07:09 / 28-03-2024
Putin: "F-16"-ların Ukraynaya çatdırılması döyüş meydanındakı vəziyyəti dəyişməyəcək"
07:02 / 28-03-2024
"Krokus"da terror aktını törədənlər İŞİD-in əfqan qanadının Telegram kanalından cəlb olunub
06:54 / 28-03-2024
Vilfand: "Rusiya Federasiyasının doqquz rayonunda -40 dərəcəyə qədər anomal şaxta gözlənilir"
06:49 / 28-03-2024
"Teleqraf": Britaniya Rusiya ilə münaqişədə cəmi bir neçə ay davam edəcək
06:37 / 28-03-2024
Nijni Novqorod məktəblisi terrorçulara təşəkkür etdiyi üçün mer təqaüdündən məhrum edilib
06:28 / 28-03-2024
Putin bildirib ki, Rusiya NATO ilə döyüşmək fikrində deyil
06:23 / 28-03-2024
Putin helikopteri idarə etməyə çalışıb
06:06 / 28-03-2024
“Hesabatına ödənişi əlavə etməyi unudub” - Hikmət Hacıyev
22:56 / 27-03-2024
Futbolçunu öpən Rubialesi 2,5 il həbs gözləyir
22:50 / 27-03-2024
Ramazan ayının 18-ci gününün duası - İmsak və iftar vaxtı
22:46 / 27-03-2024
Ağalarovlardan terror qurbanlarına 100 milyonluq yardım
22:41 / 27-03-2024
Sankt-Peterburqda miqrasiya biznesində şübhəli bilinən 30 nəfər saxlanılıb
22:36 / 27-03-2024
Xarici İşlər Nazirliyi: Rusiya diplomatının Latviyadan çıxarılmasına cavab verəcək
21:40 / 27-03-2024
Vorobyev ÇSKA-nın baş məşqçisi postunda Fedorovu əvəz edəcək
21:33 / 27-03-2024
Aktrisa Svetlana Svetliçnaya xəstəxanaya yerləşdirilib
21:29 / 27-03-2024
Rusiya Federal Gömrük Xidmətinin rəis müavini Yaqodkina aksiz markalarının verilməsinə görə həbs edilib
21:23 / 27-03-2024
Peskov: "Terror aktından sonra Putin bütün gecəni yatmadı və xəbərlər aldı"
21:15 / 27-03-2024
Rusiya milli futbol komandasının həkimi San-Paulu hava limanında qadını xilas edib
21:09 / 27-03-2024
"Krokus"da insanları xilas edən qarderob işçisi Putinlə görüşmək istədiyini açıqlayıb
21:03 / 27-03-2024
“Krokus” terror aktı ilə bağlı qalmaqallı yazıların müəllifi terrora haqq qazandırdığı üçün həbs edilib
20:56 / 27-03-2024
AŞPA Siyasi Komitəsi Kosovonun Avropa Şurasına üzvlüyünü təsdiqləyib
14:43 / 27-03-2024
Endrik Peleni məğlub edərək Braziliya üçün rekord vurdu
14:38 / 27-03-2024
Məktəbli qızı qətlə yetirməkdə şübhəli bilinirdi
13:05 / 27-03-2024
SKZD-nin rəis müavini 600 milyon rubl oğurluq işi üzrə həbs edilib
12:04 / 27-03-2024
Polşada beş əsgərin ölümündən sonra bütün hərbi təlimlər dayandırılıb
12:00 / 27-03-2024
Polşada briqada generalının qəfil ölümü xəbəri yayılıb
11:54 / 27-03-2024
Sankt-Peterburqda yaşayış binasında baş verən yanğında 3 nəfər ölüb
11:49 / 27-03-2024
Rusiyada koronavirusa qarşı "Mir-19" dərmanı qeydiyyata alınıb
11:45 / 27-03-2024
Dağıstanda Pskov desantlarına hücumun ortağı saxlanılıb
11:38 / 27-03-2024
Moskvanın şərqində miqrant arvadını bıçaqlayaraq öldürüb, daha iki nəfərə xəsarət yetirib
11:31 / 27-03-2024
Novosibirsk sakini dırmanma divarında idman edərkən ölüb
11:27 / 27-03-2024
Küçələr su altında qalıb
22:27 / 26-03-2024
ABŞ Dövlət Departamenti: Rəfah əməliyyatı İsrailin daha da təcrid olunmasına gətirib çıxaracaq
22:20 / 26-03-2024
“Dörd kənd Azərbaycana qaytarılmalıdır” - Paşinyan
22:14 / 26-03-2024
Ramazanın 17-ci gününün duası - İmsak və iftar vaxtı
21:58 / 26-03-2024
Radanın deputatı Qonçarenko: "Danilov Ukraynanın Norveçdəki səfiri olacaq"
21:54 / 26-03-2024
Olimpiadada təhlükəsizlik üzrə BOK: biz Fransa hakimiyyətinə güvənirik
21:48 / 26-03-2024
200 rol oynayan hindistanlı aktyor Partxa Sarati Deb vəfat edib
21:41 / 26-03-2024
Özbəkistan millisi dünya çempionatının seçmə mərhələsində Honq-Konq üzərində qələbə qazanıb
Tarix fənninin tədrisində müasir təlim texnologiyalarının tətbiqi
Tarix: 08-01-2018 22:17 | Bölmə: Sosial
“Müəllim vəzifəsi ona görə şərəflidir ki, cəmiyyət üçün ən dəyərli,bilikli,zəkalı,tərbiyəli vətəndaşlar hazırlayır”.
Heydər Əliyev.
Nizami rayon 12 nömrəli tam orta məktəbin tarix
müəllimi Şövqiyyə Əsgər qızı Əliyeva
Təhsil hər bir şəxsin,cəmiyyətin, xalqın və dövlətin həyatında inkişaf və tərəqqinin mənbəyidir. Əlbəttə söhbət müasir tələblərə cavab verən yüksək keyfiyyətli təhsildən gedir.
Təhsil prosesinin həyata keçirildiyi məkan isə məktəbdir. Çünki millətin gələcəyi məktəbdə formalaşır. Valideynlər öz övladlarının savadlı böyüməsi, gələcəyinin parlaq olması üçün biz müəllimlərə etibar edirlər. Biz müəllimlər də şagirdlərin bilik səviyyəsini yüksəltmək üçün, təhsildə keyfiyyəti artırmaq üçün müasir tələbləər uyğun olaraq müasir təlim texnologiyalarından istifadə edərək nümunəvi dərs qurmalıyıq.
Mən də tarix fənninin tədrisində fəal təlim metoduna üstünlük verirəm. Fəal təlim metodu şagirdlərin təfəkkürünü inkişaf etdirir. Şagird kəşf olunanları özü üçün yenidən kəşf edir.
Tarix fənninin tədrisində müasir təlim texnologiyaları işərisində ən geniş istifadə etdiyim forma qruplarla işdir. Təcrübələrimə əsaslanaraq deyərdim ki, qruplar şəklində iş sinifdə bütün şagirdlərin fəal şəkildə öz bacarıqlarını səfərbərliyə almaq imkanı yaradır,şagirdin özünü inamlı aparmasına yardım edir. Şagirdlərdə kollektivçilik hisslərini inkişaf etdirir,ünsiyyət bacarıqlarının formalaşmasına imkan yaradır.
Tarix fənninin tədrisində bu bacarıqları inkişaf etdirməyi özümə borc bilirəm. Hər bir dərs mənim üçün seçdiyim və sevdiyim peşənin yollarında yeni bir kəşfə, yeni bir pilləyə çevrilir. Şagirdlərin dərs zamanı ünsiyyətinə,fikirləşərək yaradıcı olmalarına, öyrənməyi öyrənmələrinə şərait yaradıram.Mən həm də vətənpərvərlik idayası aşılayan zəngin dərs vəsaitlərindən, kinofilmlərdən, tarixi yerlərə ekskursiyalardan və s. bu kimi əyaniliklərdən istifadə edirəm.
Şagirdlərimin tarix fənninə marağına artırmaq məqsədi ilə müntəzəm şəkildə “Tarix gecələri” keçirirəm. Bütün tədbirlərimin ssenarisini özüm qururam və bundan zövq alıram.
Tarix fənninin digər fənnlərlə inteqrasiyasını yaratmaq məqsədi ilə “Fənnlərin dostluğu” bilik yarışması təşkil edirəm.
Tarix fənninin tədrisində müasir təlim texnologiyalarından olan “Rollu oyunlar” mövzunun daha yaxşı mənimsənilməsinə və uzun müddət yadda qalmasına səbəb olur. Məsələn dərs dediyim V siniflərin birində şəxsən hazırladığım rollu oyunu nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Paylama vərəqində hər şagirdə deyəcəyi sözləri verdim və belə maraqlı, yaddaqalan oyun alındı.
“Baba və sevimli nəvələr”
Baba-Mənin əziz nəvələrim, tarixlərdən üzü bəri daşlar üstə həkk olunmuş abidələr çox olmuşdur. Bu tarixi abidələr hansılardır?Kim danışar?
Nəvə-Bu tarixi abidələr-Qobustandır.Min illərin yadigarı-Azıx adlı mağaradır.
Baba-Bəsdir əyləş,ardını bəs kim danışar?
Nəvə-Azərbaycan dediyimiz ana Vətən xalqımızın ta qədimdən məskənidir.
Torpağımın altı qızıl,üstü qızıl,bol bəhrəli sərvətlidir,
Bu diyarın övladları zəhmətsevər,qətiyyətli,qeyrətlidir.
İllər ötdü zaman-zaman,neçə-neçə mərd qəhrəman,
Vətən üçün öz canını verib qurban,
O qəhrəman oğullarla fəxr eyləyir bu gün,anam Azərbaycan.
Baba-Demək bizim vətənimiz qəhrəmanlar diyarıdır?
Nəvə-Çoxdur bizim qəhrəmanlar,igid,qorxmaz,mərd oğullar.
Biri-Məşhur Cavanşirdir-Alban sərkərdəsidir.
Biri-Babək,mərd igiddir,tarixi bir şəxsiyyətdir.
O birisi-Qızıl Arslan,Atabəylər dövründə ad qazanmış bir pəhləvan.
O birisi-Şah babamız Xətaidir, sözləri də,qılıncı da kəsərlidi.
Baba-Deyə bilərsənmi sən kimsən?
Nəvə-Mən kiməm?Əlbəttəki azərbaycanlıyam,damarlarımda türk qanı axır.Ürəyi kimi, qəlbi açıq xalqıq biz,özüdə nə desən var bizim vətəndə.Heç kimdən,heç nəyi əsirgəmirik,təkcə Vətən torpağından başqa.
Baba-Çox sağ olun mənim biləyən nəvələrim siz cavablarınızla vətənpərvər olduğunuzu sübut etdiniz.
Bu rollu oyun inandırım sizləri ki, uşaqlarda həm də vətənpərvərlik hissi də oyatdı.Şagirdlərim bir anlığa özlərini başqa aləmdə hiss etdilər. Hətta dərsdən sonra evə gedib bu gün öyrəndiklərini valideynləri ilə bölüşdülər. Həm də bilik səviyyələrini artırdılar,onlara tanış olmayan qəhrəmanları tanıdılar.
Tarix fənninin tədrisində müasir təlim üsullarından istifadə təhsildə keyfiyyəti hər zaman artırır. Şagirdlərin İKT-dən istifadə bacarığını dərinləşdirmək,sərbəst nitq söyləmək mədəniyyətini inkişaf etdirmək məqsədi ilə müəyyən mövzular haqqında təqdimatlar hazırlamaq tapşırıram. Şagirdlər təqdimatlar hazırlayarkən həm də onlarda olan fitri istedad da üzə çıxır. Məsələn ilk dərs günü VIII sinifdə dərs zamanı Respublikamız, işğal altında olan torpaqlarımız,ərazilərimiz haqqında söhbət apardım. Və şagirdlərə “Bu gün Azərbaycan dedikdə hansı əraziləri nəzərdə tutursunuz?”başlıqlı təqdimat hazırlamağı tapşırdım. İstedadlı şagirdlərimdən biri maraqlı təqdimat hazırladı. Müəllimlik fəaliyyətim dövründə birinci dəfə idi ki, belə dərin düşüncəli, istedadlı bir şagirdlə rastlaşdım. Onun təqdimatını sizin diqqətinizə çatdırmaq istəyirəm.
“Azərbaycan” deyəndə
Xəyalım gedib çıxır Dəmir Qapı- Dərbəndə,
Təbriz düşür yadıma “Azərbaycan” deyəndə,
İrəvan qalasını mən tuturam nəzərdə.
Borçalı yada düşür “Azərbaycan” deyəndə,
Ürəyim sızıldayır mən “Qarabağ” deyəndə,
Xoxalını anıram “Azərbaycan” deyəndə.
Bakımızın adını sevinirəm çəkəndə,
Qürur hissi duyuram “Azərbaycan”deyəndə...
Deməli müasir təlim texnologiyalarının tətbiqi keyfiyyətli təhsil verir.
Yaradıcı tətbiqetmə də fəal dərsin ən maraqlı, zehni inkişaf etdirən hissələrindən biridir. Bölmə üzrə mövzular bitəndə şagirdlərə krossvord tətbiq etməyi tapşırıram.
Əyləncəli krossvordların tərtibatı və həlli şagirdlərin diqqət və yaddaşlarını inkişaf etdirir və keçmiş biliklərinin səviyyəsini müəyyən etməsinə imkan yaradır.
Müasir təlim texnologiyalarının tətbiqi nəticəsində şagirdlər həm tədris,həm də sosial xarakterli problemlərin müstəqil həllinə cəlb olunur,müxtəlif informasiya mənbələrindən istifadə edir,sistematik olaraq müstəqil şəkildə bilik ehtiyatını artırırlar.
19 illik iş təcrübəmə əsaslanaraq onu da demək istəyirəm ki, tarix fənninin tədrisində mütləq əyani vəsait olmalıdır. Şagirdin dərsə diqqətlə yanaşması,öz fikrini,yəni dərsdə qazandığı biliklərin yaddaşa hopması, dərsi mükəmməl mənimsəməsi üçün əyani vəsaitlərin rolu böyükdür. Şagirdlər əyani vəsaitlərdən istifadə edərək keçmiş dərsi möhkəmlədir və yeni dərsə zəmin yaradır.
Hər hansı bir mövzu öyrədilərkən göz yaddaşı etmək daha keyfiyyətli təhsil verir. Belə ki, mövzuya uyğun resuslar-xəritələr,cədvəllər,illüstrasiyalar,dövrü əks etdirən nümunələr mütləq olmalıdır. Mən öz tarix kabinetimdə keçmişimizi əks etdirən əl dəyirmanı,yun darağı,cəhrə,hana,sandıq,mis qazanlar,saxsı qablar,bəşəriyyətin kəşfi olan təkər,nehrə və s.nümunələr qoymuşam. Şagirdlər dərs zamanı o nümunələri gözləri ilə görür və ömürlük beyinlərinə həkk edirlər.
Tarix fənninin tədrisində keyfiyyətli dərs əldə etmək üçün ekskursiyaların da çox böyük əhəmiyyəti var. May ayında Bədii sənət nümunələri ilə şagirdlərimi tanış etmək üçün böyük ipəkçilik mərkəzi olan Şəki şəhərinə ekskursiyaya yollandıq. Təkəlduzçuluq,muncuqlu tikmələr,şəbələli işləmələr və s.qeyri-maddi mədəniyyət nümunələrinin hazırlanması qaydası ilə şagirdlərim tanış oldu. İpəkçiliyin mərkəzi olan Şəkidə çox maraqlı bir fakt öyrəndilər ki,ipək saplarla hazırlanmış bədii tikmələrin qalıqlarını arxeoloqlar torpağın altından tapıblar,amma ipəklə işləmələr xarab olmayıb. Araşdırmadan sonra məlum olub ki, torpağın altında belə qurd qurdun məhsuluna dəymir. İnandırım sizi şagirdlərin gözləri yaşardı.Nə qədər tərbiyəvi bir faktla tanış oldular...
Hər zaman dərslərimi müasir tələblərə cavab verən fəal təlim əsasında qurmağı özümə borc bilirəm.
Tarix fənninin tədrisində keyfiyyəti artırmaq məqsədi ilə aşağıdakı təkliflərimi nəzərinizə çatdırıram. Diqqətinizə görə əvvəlcədən sizə minnətdaram.
Təkliflər
1.Sinifdə şagirdlərin sayı 10-15 nəfərdən artıq olmasın.
2.Sinif otaqları hər mövzuya uyğun resurslarla təchiz edilsin.
3.Tarix təliminin müasir həyatla əlaqəsi təmin edilsin.
4.Dərs yükünün kəmiyyəti azaldılıb,keyfiyyəti artırılsın.
5.Müvafiq dərslərin məkan amili nəzərə alınaraq vizual şəkildə tədris edilməsi nəzərdə tutulsun.
6.Şagirdlərdə məsuliyyət və özünəgüvən hissini formalaşdırmaq üçün müvafiq dərslərin tədrisi onların təklif və iradları əsasında qurulsun.
7.Şagirdlər arasında dərsə maraq və keyfiyyət meyarının artırılması zəminində standartlardan qaçılsın.
8.Dəstəkləyici və həvəsləndirici mühit yaradılsın.
Baxış sayı: 3 937
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 08-01-2018 22:17 | Bölmə: Sosial
“Müəllim vəzifəsi ona görə şərəflidir ki, cəmiyyət üçün ən dəyərli,bilikli,zəkalı,tərbiyəli vətəndaşlar hazırlayır”.
Heydər Əliyev.
Nizami rayon 12 nömrəli tam orta məktəbin tarix
müəllimi Şövqiyyə Əsgər qızı Əliyeva
Təhsil hər bir şəxsin,cəmiyyətin, xalqın və dövlətin həyatında inkişaf və tərəqqinin mənbəyidir. Əlbəttə söhbət müasir tələblərə cavab verən yüksək keyfiyyətli təhsildən gedir.
Təhsil prosesinin həyata keçirildiyi məkan isə məktəbdir. Çünki millətin gələcəyi məktəbdə formalaşır. Valideynlər öz övladlarının savadlı böyüməsi, gələcəyinin parlaq olması üçün biz müəllimlərə etibar edirlər. Biz müəllimlər də şagirdlərin bilik səviyyəsini yüksəltmək üçün, təhsildə keyfiyyəti artırmaq üçün müasir tələbləər uyğun olaraq müasir təlim texnologiyalarından istifadə edərək nümunəvi dərs qurmalıyıq.
Mən də tarix fənninin tədrisində fəal təlim metoduna üstünlük verirəm. Fəal təlim metodu şagirdlərin təfəkkürünü inkişaf etdirir. Şagird kəşf olunanları özü üçün yenidən kəşf edir.
Tarix fənninin tədrisində müasir təlim texnologiyaları işərisində ən geniş istifadə etdiyim forma qruplarla işdir. Təcrübələrimə əsaslanaraq deyərdim ki, qruplar şəklində iş sinifdə bütün şagirdlərin fəal şəkildə öz bacarıqlarını səfərbərliyə almaq imkanı yaradır,şagirdin özünü inamlı aparmasına yardım edir. Şagirdlərdə kollektivçilik hisslərini inkişaf etdirir,ünsiyyət bacarıqlarının formalaşmasına imkan yaradır.
Tarix fənninin tədrisində bu bacarıqları inkişaf etdirməyi özümə borc bilirəm. Hər bir dərs mənim üçün seçdiyim və sevdiyim peşənin yollarında yeni bir kəşfə, yeni bir pilləyə çevrilir. Şagirdlərin dərs zamanı ünsiyyətinə,fikirləşərək yaradıcı olmalarına, öyrənməyi öyrənmələrinə şərait yaradıram.Mən həm də vətənpərvərlik idayası aşılayan zəngin dərs vəsaitlərindən, kinofilmlərdən, tarixi yerlərə ekskursiyalardan və s. bu kimi əyaniliklərdən istifadə edirəm.
Şagirdlərimin tarix fənninə marağına artırmaq məqsədi ilə müntəzəm şəkildə “Tarix gecələri” keçirirəm. Bütün tədbirlərimin ssenarisini özüm qururam və bundan zövq alıram.
Tarix fənninin digər fənnlərlə inteqrasiyasını yaratmaq məqsədi ilə “Fənnlərin dostluğu” bilik yarışması təşkil edirəm.
Tarix fənninin tədrisində müasir təlim texnologiyalarından olan “Rollu oyunlar” mövzunun daha yaxşı mənimsənilməsinə və uzun müddət yadda qalmasına səbəb olur. Məsələn dərs dediyim V siniflərin birində şəxsən hazırladığım rollu oyunu nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm. Paylama vərəqində hər şagirdə deyəcəyi sözləri verdim və belə maraqlı, yaddaqalan oyun alındı.
“Baba və sevimli nəvələr”
Baba-Mənin əziz nəvələrim, tarixlərdən üzü bəri daşlar üstə həkk olunmuş abidələr çox olmuşdur. Bu tarixi abidələr hansılardır?Kim danışar?
Nəvə-Bu tarixi abidələr-Qobustandır.Min illərin yadigarı-Azıx adlı mağaradır.
Baba-Bəsdir əyləş,ardını bəs kim danışar?
Nəvə-Azərbaycan dediyimiz ana Vətən xalqımızın ta qədimdən məskənidir.
Torpağımın altı qızıl,üstü qızıl,bol bəhrəli sərvətlidir,
Bu diyarın övladları zəhmətsevər,qətiyyətli,qeyrətlidir.
İllər ötdü zaman-zaman,neçə-neçə mərd qəhrəman,
Vətən üçün öz canını verib qurban,
O qəhrəman oğullarla fəxr eyləyir bu gün,anam Azərbaycan.
Baba-Demək bizim vətənimiz qəhrəmanlar diyarıdır?
Nəvə-Çoxdur bizim qəhrəmanlar,igid,qorxmaz,mərd oğullar.
Biri-Məşhur Cavanşirdir-Alban sərkərdəsidir.
Biri-Babək,mərd igiddir,tarixi bir şəxsiyyətdir.
O birisi-Qızıl Arslan,Atabəylər dövründə ad qazanmış bir pəhləvan.
O birisi-Şah babamız Xətaidir, sözləri də,qılıncı da kəsərlidi.
Baba-Deyə bilərsənmi sən kimsən?
Nəvə-Mən kiməm?Əlbəttəki azərbaycanlıyam,damarlarımda türk qanı axır.Ürəyi kimi, qəlbi açıq xalqıq biz,özüdə nə desən var bizim vətəndə.Heç kimdən,heç nəyi əsirgəmirik,təkcə Vətən torpağından başqa.
Baba-Çox sağ olun mənim biləyən nəvələrim siz cavablarınızla vətənpərvər olduğunuzu sübut etdiniz.
Bu rollu oyun inandırım sizləri ki, uşaqlarda həm də vətənpərvərlik hissi də oyatdı.Şagirdlərim bir anlığa özlərini başqa aləmdə hiss etdilər. Hətta dərsdən sonra evə gedib bu gün öyrəndiklərini valideynləri ilə bölüşdülər. Həm də bilik səviyyələrini artırdılar,onlara tanış olmayan qəhrəmanları tanıdılar.
Tarix fənninin tədrisində müasir təlim üsullarından istifadə təhsildə keyfiyyəti hər zaman artırır. Şagirdlərin İKT-dən istifadə bacarığını dərinləşdirmək,sərbəst nitq söyləmək mədəniyyətini inkişaf etdirmək məqsədi ilə müəyyən mövzular haqqında təqdimatlar hazırlamaq tapşırıram. Şagirdlər təqdimatlar hazırlayarkən həm də onlarda olan fitri istedad da üzə çıxır. Məsələn ilk dərs günü VIII sinifdə dərs zamanı Respublikamız, işğal altında olan torpaqlarımız,ərazilərimiz haqqında söhbət apardım. Və şagirdlərə “Bu gün Azərbaycan dedikdə hansı əraziləri nəzərdə tutursunuz?”başlıqlı təqdimat hazırlamağı tapşırdım. İstedadlı şagirdlərimdən biri maraqlı təqdimat hazırladı. Müəllimlik fəaliyyətim dövründə birinci dəfə idi ki, belə dərin düşüncəli, istedadlı bir şagirdlə rastlaşdım. Onun təqdimatını sizin diqqətinizə çatdırmaq istəyirəm.
“Azərbaycan” deyəndə
Xəyalım gedib çıxır Dəmir Qapı- Dərbəndə,
Təbriz düşür yadıma “Azərbaycan” deyəndə,
İrəvan qalasını mən tuturam nəzərdə.
Borçalı yada düşür “Azərbaycan” deyəndə,
Ürəyim sızıldayır mən “Qarabağ” deyəndə,
Xoxalını anıram “Azərbaycan” deyəndə.
Bakımızın adını sevinirəm çəkəndə,
Qürur hissi duyuram “Azərbaycan”deyəndə...
Deməli müasir təlim texnologiyalarının tətbiqi keyfiyyətli təhsil verir.
Yaradıcı tətbiqetmə də fəal dərsin ən maraqlı, zehni inkişaf etdirən hissələrindən biridir. Bölmə üzrə mövzular bitəndə şagirdlərə krossvord tətbiq etməyi tapşırıram.
Əyləncəli krossvordların tərtibatı və həlli şagirdlərin diqqət və yaddaşlarını inkişaf etdirir və keçmiş biliklərinin səviyyəsini müəyyən etməsinə imkan yaradır.
Müasir təlim texnologiyalarının tətbiqi nəticəsində şagirdlər həm tədris,həm də sosial xarakterli problemlərin müstəqil həllinə cəlb olunur,müxtəlif informasiya mənbələrindən istifadə edir,sistematik olaraq müstəqil şəkildə bilik ehtiyatını artırırlar.
19 illik iş təcrübəmə əsaslanaraq onu da demək istəyirəm ki, tarix fənninin tədrisində mütləq əyani vəsait olmalıdır. Şagirdin dərsə diqqətlə yanaşması,öz fikrini,yəni dərsdə qazandığı biliklərin yaddaşa hopması, dərsi mükəmməl mənimsəməsi üçün əyani vəsaitlərin rolu böyükdür. Şagirdlər əyani vəsaitlərdən istifadə edərək keçmiş dərsi möhkəmlədir və yeni dərsə zəmin yaradır.
Hər hansı bir mövzu öyrədilərkən göz yaddaşı etmək daha keyfiyyətli təhsil verir. Belə ki, mövzuya uyğun resuslar-xəritələr,cədvəllər,illüstrasiyalar,dövrü əks etdirən nümunələr mütləq olmalıdır. Mən öz tarix kabinetimdə keçmişimizi əks etdirən əl dəyirmanı,yun darağı,cəhrə,hana,sandıq,mis qazanlar,saxsı qablar,bəşəriyyətin kəşfi olan təkər,nehrə və s.nümunələr qoymuşam. Şagirdlər dərs zamanı o nümunələri gözləri ilə görür və ömürlük beyinlərinə həkk edirlər.
Tarix fənninin tədrisində keyfiyyətli dərs əldə etmək üçün ekskursiyaların da çox böyük əhəmiyyəti var. May ayında Bədii sənət nümunələri ilə şagirdlərimi tanış etmək üçün böyük ipəkçilik mərkəzi olan Şəki şəhərinə ekskursiyaya yollandıq. Təkəlduzçuluq,muncuqlu tikmələr,şəbələli işləmələr və s.qeyri-maddi mədəniyyət nümunələrinin hazırlanması qaydası ilə şagirdlərim tanış oldu. İpəkçiliyin mərkəzi olan Şəkidə çox maraqlı bir fakt öyrəndilər ki,ipək saplarla hazırlanmış bədii tikmələrin qalıqlarını arxeoloqlar torpağın altından tapıblar,amma ipəklə işləmələr xarab olmayıb. Araşdırmadan sonra məlum olub ki, torpağın altında belə qurd qurdun məhsuluna dəymir. İnandırım sizi şagirdlərin gözləri yaşardı.Nə qədər tərbiyəvi bir faktla tanış oldular...
Hər zaman dərslərimi müasir tələblərə cavab verən fəal təlim əsasında qurmağı özümə borc bilirəm.
Tarix fənninin tədrisində keyfiyyəti artırmaq məqsədi ilə aşağıdakı təkliflərimi nəzərinizə çatdırıram. Diqqətinizə görə əvvəlcədən sizə minnətdaram.
Təkliflər
1.Sinifdə şagirdlərin sayı 10-15 nəfərdən artıq olmasın.
2.Sinif otaqları hər mövzuya uyğun resurslarla təchiz edilsin.
3.Tarix təliminin müasir həyatla əlaqəsi təmin edilsin.
4.Dərs yükünün kəmiyyəti azaldılıb,keyfiyyəti artırılsın.
5.Müvafiq dərslərin məkan amili nəzərə alınaraq vizual şəkildə tədris edilməsi nəzərdə tutulsun.
6.Şagirdlərdə məsuliyyət və özünəgüvən hissini formalaşdırmaq üçün müvafiq dərslərin tədrisi onların təklif və iradları əsasında qurulsun.
7.Şagirdlər arasında dərsə maraq və keyfiyyət meyarının artırılması zəminində standartlardan qaçılsın.
8.Dəstəkləyici və həvəsləndirici mühit yaradılsın.
Baxış sayı: 3 937
Bölməyə aid digər xəbərlər
Dünən, 21:29
Rusiya Federal Gömrük Xidmətinin rəis müavini Yaqodkina aksiz markalarının verilməsinə görə həbs edilib
26-03-2024, 21:37
Rus məktəblərində riyaziyyatın tədrisinin keyfiyyəti yüksəldiləcək
26-03-2024, 11:02
Floridada uşaqlara sosial media hesabları yaratmağa icazə verilmir
25-03-2024, 15:56
Peskov rusiyalıları sosial şəbəkələrdə işə qəbul olunmamağa çağırıb
24-03-2024, 14:23
XDA: Android 15 ilə smartfonlar peyk rabitəsini dəstəkləyəcək
23-03-2024, 13:40
Krasnoqorskda baş vermiş terror aktının nəticələrini 719 xilasedici aradan qaldırır
21-03-2024, 18:56
Türkiyə Mərkəzi Bankı əsas faiz dərəcəsini 50 faizə qaldırıb
20-03-2024, 13:08
Fövqəladə Hallar Nazirliyi Amur vilayətində şaxtada şaxtaçılarla əlaqə yaradılması barədə məlumatı təkzib edib
19-03-2024, 13:30
Azərbaycan Dillər Universitetinin bir qrup müəllim heyəti Türkiyə Cümhuriyyətinin Ege Universiteti və Dokuz Eylül Universitetinə səfər ediblər
18-03-2024, 20:39
Ramazanın doqquzuncu gününün duası - İmsak və iftar vaxtı
18-03-2024, 20:06
Türkiyədə turistlərin otelləri tükənə bilər
18-03-2024, 20:00
Ural alimləri suyu radiasiyadan və metallardan təmizləmək üçün yeni üsul icad ediblər
18-03-2024, 11:07
Gürcüstanla regional əməkdaşlıqda BTQ dəmir yolu xəttinin rolu
17-03-2024, 14:17
“Məktəbli könüllü” proqramının açılış mərasimi keçirilib
17-03-2024, 14:08
Tarixi sərhədləri aşan əmin-amanlıq bayramı-Gülzar İbrahimova
14-03-2024, 23:58
“Füzuli Könüllüləri” qrupuna qəbula start verilib
14-03-2024, 22:10
Avropa Parlamenti Rusiyadan Rumıniyaya qızılı qaytarmağı tələb edir
14-03-2024, 16:33
Beşmərtəbəli yaşayış binasının bir hissəsi uçub
14-03-2024, 10:52
Almaniya şirkətləri Azərbaycanda əsasən hansı sahəyə maraq göstərir?-Səyavuş Qasımov
14-03-2024, 00:05
Ramazanın dördüncü gününün duası - İmsak və iftar vaxtı
11-03-2024, 23:33
Moskva vilayətinin Arbitraj Məhkəməsi IKEA-nın 12,9 milyard rubl dəyərində əmlakına həbs qoyub
8-03-2024, 15:06
Rusiya prezidenti 50-dən çox məhkum qadını əfv edib
7-03-2024, 19:21
Azərbaycan qadının cəmiyyətin inkişafına töhfəsi-Səyavuş Qasımov
6-03-2024, 18:47
Rüşvət müqabilində qanunsuz avtomobil idxalına şərait yaradan vəzifəli şəxs barəsində cinayət işi məhkəməyə göndərilib
5-03-2024, 11:17
Dövlət işçilərinə “Əlilliyi olan şəxslərlə peşəkar etik ünsiyyət” mövzusunda təlim keçilib
5-03-2024, 11:03
Enerji resurslarının inkişafında yeni mərhələ-Aybəniz Rüstəmova
3-03-2024, 09:40
İstanbulda qaz kəməri partlayıb
29-02-2024, 23:53
Azərbaycan Respublikasının Baş prokuroru yanında Elmi-Məsləhət Şurasının növbəti iclası keçirilib
29-02-2024, 09:47
Deputat növbəti vətəndaş qəbulunu keçirib
28-02-2024, 09:26
Yeni bölgələrdə yaralılara kömək edən təcili yardım sürücüləri əlavə ödənişlər alacaqlar
26-02-2024, 22:07
Xaçmazda dövlət qurumlarının əməkdaşlarına əlilliyi olan qadın və qızlarla ünsiyyət qaydaları mövzusunda təlim keçilib
26-02-2024, 21:01
Lisenziyasından məhrum edilən şirkət qanunsuz olaraq qızıl hasilatını davam etdirib
26-02-2024, 13:12
“Məktəblərlə bağlı hadisələr araşdırılır” - Emin Əmrullayev
25-02-2024, 22:28
Rusiya arağını itirən Avropa ABŞ və Ukraynanın alkoqoluna keçdi
25-02-2024, 20:16
“Cəmiyyətdə əlilliyi olan şəxslərə göstərilən səhv davranışlara qarşı birgə mübarizə aparmalıyıq”
25-02-2024, 10:34
Xarkovda mənzil satıcıları qiymətləri yarıbayarı endirməyə məcburdurlar
24-02-2024, 11:36
Rusiyada tarixin ən isti yayın olacağı proqnozlaşdırılır
23-02-2024, 20:39
BŞTİ-nin yeni müdiri kimdir?
21-02-2024, 19:24
Mövlud Süleymanlı bu dünyadan köçdü...